wtorek, 25 lipca 2017

The clown prince of crime

Saluto! 🃏

Wczoraj doszła do mnie długo wyczekiwana przesyłka. Rano wychodziłam z domu, kiedy Azurill krzyczy "paczka do ciebie!" a ja już wiedziałam, że nie może to być nic innego jak zamówiony przeze mnie dwa tygodnie temu... nendoroid Joker!



Nendoroidy to figurki wyprodukowane japońską firmę "Good Smile Company". Przedstawiają postacie z anime, mangi lub gier wideo. Mają wymienne twarze i inne części ciała. Poza tym świetnie nadają się do zdjęć 😃


Dlaczego akurat ten model? Nie było ładniejszej figurki? Rzecz jasna były bardziej kawaaaaii i takie bez rozciętej buźki, ale Joker to moja miłość 😛 Pierwszy raz obejrzałam Mrocznego Rycerza 16 sierpnia ubiegłego roku. Nie wiem, czy wszyscy tutaj to wiedzą, ale jestem miłośniczką filmowych kryminalistów. Nie jakichś ćpających, marnych, ulicznych chuliganów, ale mistrzów zbrodni takich jak Joker, czy chociażby Moriarty i Egon. Nie było opcji, żebym chciała inną 😁





Jack ma w oczach przerażenie. Czego tu się bać, to tylko uśmiechnięty klaun...



Nawet na zdjęciu razem osobnik po lewej wygląda jakby miał zaraz zwiać *błagam zabierzcie mnie stąd*


Przecież on jest kochany :'D


W tym świetle fajnie wyszedł ツ


Zadomowił się w moim starym domku dla lalek.


Rock 'n roll! Jestem Dżokuś Mercury!


I na koniec zdjęcie należące do moich ulubionych - prawdziwy prince of crime 😉

Do następnej notki!! 
🃏



→ Odpowiedzi na komentarze do posta Message in a bottle
Karmel♥ Nie wysłałam listu w butelce XD pisząc wpis słuchałam piosenki The Police o takim samym tytule, pasowała do tematu więc... ;)
GalaxisLPS Na szczęście nie :P


bye bye

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. He he he, też widzę tą niepewność w oczach Jack'a; Uciekać, czy nie??? xD
    Ja Joker'a widziałam tylko w 'Legionie Samobójców'. Szczerze mówiąc nie podobał mi się ten film, ale cóż... Dżokuś zawsze fajny :'D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, ale on uroczy^^ Bardzo zaciekawiły mnie te figurki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuppii efekt kursora!Dzięki za dodanie do listy blogów! Tak, Jokuś jest przeuroczy!☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja walę on serio jest klaun?! KLAUN?! W życiu bym na to nie wpadła XDDD. Zbyt mało brzydki jak na klauna XDDD. Ja się zabieram do oglądania z nim filmów od.... odkąd pamiętam XD. I jakoś mi to nie idzie XDDD. Od razu wypytam - gdzie kupiłaś ile dałaś? Bo jak obejrzę to pewnie przepadnę [skoro lubię gościa nic o nim nie wiedząc to jak bardzo go pokocham po obejrzeniu jakiegoś filmu?].

    Śliczny model i idealnie pasuje do tego różowego wnętrza XDDD.

    OdpowiedzUsuń