niedziela, 23 lipca 2017

Message in a bottle

Ahoj! 馃挦 W艂a艣nie wr贸ci艂am znad morza. 艢wietnie si臋 bawi艂am i mam dla was kilka fotek Huntera i Codyego 馃槂

馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠


馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠馃寠

Wy偶ej moje ulubione i najbardziej ryzykowne zdj臋cie z wyjazdu. Kucn臋艂am w艣r贸d kamieni i postawi艂am na jednym z nich Huntera. Nie do艣膰, 偶e nap艂ywaj膮ca fala zala艂a mnie do pasa podczas robienia zdj臋膰 (nie wysch艂am do wieczora) figurk臋 prawie porwa艂a woda.


Uwielbiam te mordki 馃槅馃憜馃憞


馃惉 馃惉 馃惉


Sp贸jrzcie na ten pocieszny pyszczek 馃槈









Do zobaczenia 馃殺
Egon ✌

3 komentarze:

  1. 艁adne zdj臋cia 'v'. A ten list w butelce wys艂a艂a艣? Xd

    OdpowiedzUsu艅
  2. Boskie fotki :* Nie zamoczy艂o Ci aparatu? xD

    OdpowiedzUsu艅
  3. Super zdj臋cia^^ A ja aktualnie jestem nad morzem ;)

    OdpowiedzUsu艅