sobota, 1 lipca 2017

Alright!

Saluto ✌

Cały kolejny tydzień spędzę na wsi, więc spodziewajcie się zdjęć na prawdziwym łonie natury! Łąki, pola i lasy - to wszystko już niedługo. A poniżej pierwsza tura wykonana wśród krzewów aronii. 🌿









No i zawsze muszę wsadzić mojego kochanego Mercury'ego 👅



MeCatze (apaulinaznowu.blogspot.com) poprosiła mnie, abym zrobiła porównanie tukanów #1014 i #1396. Pierwszy z nich należy do specjalnej edycji petków i jest pierwszym ze wszystkich modeli tego kształtu. Drugi natomiast wygląda identycznie, poza tym, że nie ma "futerka". Podobno trwa spór o to, który jest lepszy. Jak można wywnioskować z mojego nicku, jestem dosyć pacyfistycznym człowiekiem więc nie mam zastrzeżeń  do żadnego z nich. 😉 Mogę jednak wymienić zalety i wady obu figurek. #1014 jest modelem ze specjalnej edycji i ma feralny meszek. Przyznam jednak, że nie spełniało on pozytywnych funkcji, kiedy byłam mała. Jak to dziecko, bawiłam się dużo, a do niego przyczepiały się różne brudy albo się zdzierał. Tak więc taki rodzaj zabawki tylko dla dojrzałych kolekcjonerów. Z przykrością przytoczę też sytuację o tym, że miałam figurkę nietoperza, z której zdarłam futro, bo mnie irytowało 😂 (oczywiście jako dziecko!)  #1396 natomiast to zwykły tukan bez zbędnych dodatków. Myślę, że jest dobrze, kiedy do wyboru mamy model z oryginalnym ubarwieniem zwierzęcia i jego futerkową wersję. Głupio byłoby im zrobić tylko tą drugą więc mamy dostaliśmy możliwość wyboru. 




To mi przypomina pewien serial 😀



Przy okazji. Serdecznie zapraszam do odwiedzenia nowo powstałego bloga o LPS mojej młodszej siostry! Będzie jej bardzo miło jeżeli zastanie sympatyczne komentarze na początku pisania. Zmotywujmy ją do dalszej pracy 😃

See ya!
~Hipis


6 komentarzy:

  1. O mój Boże, Ty robisz takie piękne zdjęcia 💕💕
    Ja kocham fuzzy i choćby były ogromnie niepraktyczne zawsze są dla mnie pierwsze ;D.
    Oczywiście wpadnę na bloga siostry ^*^

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia *o*!!
    Ponoć oba tukany są SEP :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Misie z poziomkami! To chyba najsłodsze zdjęcie, jakie ostatnio widziałam. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabyś zrobić sesję ,,Only for birds" lub coś w tym stylu? Te zdjęcia ptaków jakie robisz, byłoby fajnie zobaczyć więcej zdjęć z ptakami. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłaś mi to powiedzieć bo siedzisz metr ode mnie ale dzięki za miły komentarz ;* zrobimy to razem będzie Chuck, Red itd 😂 a do tego włączymy black sabbath paranoid xd

      Usuń
  5. Śliczne zdjęcia!
    ~DasHund

    OdpowiedzUsuń