sobota, 15 lipca 2017

Wakacyjny notes! 馃嵐

Saluto! Dzisiejszy post po艣wi臋c臋 w ca艂o艣ci wakacyjnemu notesowi, o kt贸rym wspomina艂am ju偶 na Karmelowym blogu i ostatnio u siebie. Czym jest m贸j wakacyjny notes? Jest on niczym innym jak niepozornym czarnym ko艂ozeszytem, a raczej szkicownikiem, w kt贸rym codziennie co艣 rysuj臋 i dodaj臋 kr贸tki opis dnia. Kiedy nadarzy si臋 okazja wklej臋 tam jak膮艣 pami膮tk臋 typu bilet, znaczek itd. Czasami nic nie rysuj臋 tylko pisz臋 na ca艂膮 kartk臋 co si臋 dzi艣 wydarzy艂o. Zdarzaj膮 si臋 ekstremalne przypadki. W 艣rod臋 w nocy na drugiej stronie zapisa艂am ca艂膮 kartk臋 uwagami na temat ostatniego odcinka Sherlocka (jak kto艣 ogl膮da艂 to ch臋tnie podyskutuj臋 *.*). Moje obrazki przedstawi wam m贸j skarbek Janis.

Pierwszy dzie艅 wakacji, a ja nie mam pomys艂u ani weny na 偶aden rysunek. 

-










Um... Tak... 馃槉
A Janis jest za艂amana ilo艣ci膮 Sherlock贸w w moim zeszycie.


Sama by co艣 narysowa艂a.



Ilekro膰 ubieram j膮 w t膮 koszulk臋 na my艣l przychodzi mi dr. Watson.

Mam nadziej臋, 偶e taka notka wam si臋 spodoba艂a ^^
Do zobaczenia
~Egonek













5 komentarzy:

  1. 艢liczne rysunki, masz wielkie zdolno艣ci! Ja nawet patyczaka nie umiem narysowa膰. :')
    Janis jest przecudna, matkoooo. Te jej ocz臋ta mnie oczarowa艂y... kiedy艣 koniecznie musz臋 sprawi膰 sobie tak膮 lalk臋, bo w ko艅cu mam czym robi膰 zdj臋cia 馃槏

    OdpowiedzUsu艅
  2. Notka bardzo mi si臋 spodoba艂a ^^ Pi臋knie rysujesz 馃挊Janis doskonale zaprezentowa艂a wszystkie rysunki :D

    OdpowiedzUsu艅
  3. Jak ty 艣licznie rysujesz ♡. M贸j zeszyt b臋dzie wygl膮da艂 dosy膰 podobnie, ale nie b臋d臋 tutaj pisa膰 bo poka偶e go na blogu ;). I prze艣liczna lalka ♡ , ch臋tnie bym sobie tak膮 sprawi艂a... Ile kosztowa艂a? *^*

    OdpowiedzUsu艅
  4. Jezu czy wszyscy opr贸cz mnie maj膮 talent ;-;?

    OdpowiedzUsu艅
  5. omgomgSherlock
    Sherlock mi艂o艣ci膮. ♥

    艢licznie rysujesz, a偶 przypomnia艂a mi si臋 Sherlockowa manga ^^

    Pozdrawiam serdecznie,
    ~Julie

    OdpowiedzUsu艅