czwartek, 13 lipca 2017

Roxanneee

Wczoraj byłam u przyjaciółki, czyli inaczej u mojego doktora Watsona 😛 Znamy się od 10 lat, doktorek też interesuje się pet shopami. Jej kolekcja liczy ok. 40 figurek. Przybyłam do niej tradycyjnie z moimi pieskami corgi, aby powtórzyć tzw. "spotkania" klikajcie linki jeżeli chcecie zajrzeć do poprzednich 😉

1. Spotkanie?
2. Pulp Corgi
3. Spotkaniex3

Jak zawsze nie obyło się bez fotek 🐶
I mojego gadania osoby potrzebującej psychiatry..


Moje nazywają się Cody, Sake i Egon. Ustawiłam figurki raz jej raz mój. Doktorek twierdzi, że jej nie mają imion więc jeżeli ktoś ma pomysły na nazwy dla jej piesków będzie wdzięczna za podpowiedzenie czegoś w komentarzach!


Leslie (nie Lassie! >.<) był zazdrosny, że robiłam zdjęcia najpierw tylko stojącym "kształtom"


Niżej po lewej mój szaleniec-ulubieniec, od którego wszystko się zaczęło.



Tu nasze najstarsze modele. Ej może ktoś byłby chętny posłuchać co nieco o ich charakterach? Nie są rozbudowane, ale coś chętnie o nich opowiem 😉



Potem jeszcze poszperałam w reszcie jej figurek... Pstryknęłam im kilka fotek.








Tu taka historia... Robiłam zdjęcia figurce niżej, kiedy do kuchni wszedł młodszy brat mojej koleżanki... Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdybym nie leżała na podłodze...



Tu jeszcze taka g-trójka. Nie cierpię ich, ale ten kotek tak dynamicznie wyszedł, że musiałam go dodać 🐱



Potem poszłyśmy do pokoju i odpaliłyśmy laptop. Ostatnim razem, kiedy u niej byłam, stworzyłam rodzinkę składającą się z  Mii Wallace, hipisowskiego blondasa, którego przez przypadek nazwałam Sherlock i Freddiego Mercury'ego.


Włączyłyśmy też muzykę, którą niestety wybierałam ja. Puściłam Watsonowi m.in. Lucy in the Sky with Diamonds 😝 Potem The Police 😊 W międzyczasie rysowałyśmy, ale całkowicie nie miałam weny. Za to narysowałam niedawno Edwarda Nożycorękiego, którego pokażę wam niedługo w poście o moim wakacyjnym notesie!

🌹🌹🌹


Podziękowania dla mojego dzióbka za pomoc w wpisaniu. Swoją drogą, fajne biurko stworzyłam 👅

See ya
~Egonek☮



4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile corgi 😍 Chętnie przeczytam coś o ich charakterze^^
    Zdjęcia jak zwykle super, a już zwłaszcza te z kotkiem G3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świnka morska i wróżka są i wyszły przecudne *o* I kotek G3 oraz Husky również <33
    Też chętnie poczytam o charakterkach ^^
    Sweet kłociak ;3

    OdpowiedzUsuń