piątek, 19 sierpnia 2016

Pulp Corgi

Uwaga. Dzisiaj zmieniam konto, z którego będę pisała na tym blogu. Od teraz będę się nazywać konsjerz :-) Powodem jest to, że muszę tu mieć jakieś imię i nazwisko (blogspot z google+), a w profilu bloggera wystarczy nick.

----------------------------

Ten post mogłabym nazwać 'Spotkanie II'' Znowu spotkałam się z moją przyjaciółką i porobiłam fotki Corgi'achom. Tym razem jest ich trochę więcej...


Tej wesołej grupce brakuje tylko jednego brzydalka, którego zaadoptowałam od koleżanki. To corgi #897. Mówiłam o nim w Spotkaniu. Jednolita, biedna figurka, którą była właścicielka nieumyślnie się zajęła, dlatego wolałam w ogóle zmyć już całą farbę, ale nie mam posmysłu na odmalowanie.


Na powyższym zdjęciu dwa pieski, których we wcześniejszym poście jeszcze nie było :) Nie wiem czemu tą z lewej nazwałam wtedy Sake :'D Ale okay, niech jej będzie. Corg z prawej to chyba był... Foxy. Zastrzegam! Nie jest mój, ja takich imion nie wymyślam.

Ooo mój 'Kodak' z Sake :3


Egon liderem grupy :)

aztec :d
Do usłyszenia w kolejnym wpisie :)
~Konsjerz  



3 komentarze:

  1. Ile corgi 0_0 Ja mam tylko jednego- tego w kwiatki. (tu Bassie lps blog z pingera jakby co )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dużo Corgisiów <33 w twoim innym poście źle napisałam bo nazwałam je: Collie, sorki heh ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. jezu jakie piękne zdjęcia *^*

    OdpowiedzUsuń