sobota, 27 sierpnia 2016

Let's go to beach

Lalki Ever After High z pewnością nie są moją największą miłością, ale.. zbiera je moja młodsza siostra. Więc. Pożyczyłam od niej moją ulubioną Kitty i nową Melody Piper. Zrobiłam im sesję w strojach kąpielowych, nie wiem czy będzie dość plażowo bez plaży, ale zapraszam serdecznie!


Bardzo lubię tą fotkę. To tło mocno kojarzy mi się z morzem. Hmm... Deski, ta kolorystyka. Od razu czuję się jak nad morzem ^^.


Późne popołudnie i spacer w parku - Kitty podziwia powoli zachodzące słońce. Ale nie omieszkała zrobić sobie selfie


Melody Piper poświęcimy ciut więcej czasu:



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

























Mam nadzieję, że zawiesiliście oko chociaż na jednym zdjęciu :) Do zobaczenia w kolejnym poście! Chętnie usłyszę waszą opinię w komentarzu :) Howgh!

~Konsjerz


1 komentarz:

  1. Zdjęcia i lalki przepiękne. Ta kolorystyka, te cienie <3 Tak, to pierwsze zdjęcie naprawdę kojarzy się z morzem ;)

    OdpowiedzUsuń