niedziela, 9 lipca 2017

Wanted

Saluto 馃崏

Dzisiaj podejm臋 temat zaginionych LPS. Osobi艣cie nie zgubi艂am 偶adnej, jednak pomog艂a mi w tym siostra 馃槀 Kiedy jeszcze chodzi艂a do przedszkola, bardzo chcia艂a zabra膰 jak膮艣 ze sob膮 na zaj臋cia. Opiera艂am si臋 i m贸wi艂am mamie, 偶e mi je zgubi. Sama chodzi艂am wtedy do pierwszej czy drugiej klasy podstaw贸wki. Siostra obiecywa艂a, 偶e b臋dzie o nie dba膰, ale kr贸tko m贸wi膮c - sta艂o si臋. Kto艣 ukrad艂 mojej Azurillce dwie figurki. D艂uuugo jej to wypomina艂am 馃槣 

Ni偶ej wysy艂am zdj臋cia figurek, kt贸re zagin臋艂y i nigdy ju偶 do mnie nie wr贸ci艂y 馃槪



Moje ulubione figurki... Ten kotek by艂 boski, a kr贸liczek mega uroczy. Dla podkre艣lenia wagi wydarzenia dodam, 偶e przez moje ubolewanie nad sytuacj膮 mama poprosi艂a nauczycielk臋 o poszukanie ich. Niestety. Jako rekompensat臋 dosta艂am ryb臋, kt贸r膮 znalaz艂a wychowawczyni siostry. Jasne, szkoda 偶e to na dodatek powt贸rka xd.
A czy wy kiedykolwiek w 偶yciu straci艂y艣cie kt贸rego艣 LPS'a?
Dajcie zna膰 co s膮dzicie o nowym wygl膮dzie bloga! :)

See ya
Egonek nadal hipis 馃槈

9 komentarzy:

  1. Ja figurki 偶adnej nie zgubi艂am, ale to dlatego, 偶e zacz臋艂am zbiera膰 je maj膮c 9 lat i nie maj膮c przyjaci贸艂 [zmieni艂 si臋 tylko wiek] do tego bardzo przywi膮zuj臋 si臋 do rzeczy materialnych wi臋c gdybym zgubi艂a to bym pewnie 偶ywcem serca podejrzanym powyrywa艂a :"). LPSy do szko艂y zdarzy艂o mi si臋 zabiera膰 chyba tylko w gimnazjum [w sumie to takie przedszkole dla m膮drych inaczej wi臋c teraz si臋 dziwi臋, 偶e 偶adnego nie zgubi艂am o.O]

    A twoich figurek a偶 mi szkoda馃槀 kotki tego kszta艂tu s膮 takie super! I kr贸liczki te偶! To jeden z lepszych kszta艂t贸w kr贸lik贸w! Do tego jaki uroczy c;

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Hahahah przedszkole dla m膮drych inaczej 馃槀馃槀馃槀 co racja to racja...

      Ja jestem w gimnazjum... 馃槢

      Usu艅
  2. Ja nigdy nie zgubi艂am, ale kiedy艣 moja siostra "zgubi艂a" kotka w tym w艂a艣nie kszta艂cie i znalaz艂a go po kilku latach w pluszowym pokrowcu na telefon xddd

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedy艣 my艣la艂am, 偶e zgubi艂am czarnego shorta, a okaza艂o si臋, 偶e by艂 w samochodzie mamy, do kt贸rego sama go w艂o偶y艂am xd

      Usu艅
  3. Zgubi艂am 偶贸艂wia i czarnego shorta w morzu (DOS艁OWNIE W MORZU! UTON臉艁Y!!! 馃槪) oraz pop jamnika z saszetek 馃槮 Wi臋cej nie pami臋tam, ale mo偶e lista moich zaginionych jest d艂u偶sza :c

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ojeju tych pop贸w naprawd臋 wsp贸艂czuj臋 :(

      Usu艅
  4. A ja zgubi艂am hipopotama i mojego ulubionego lwa :( Wsp贸艂czu!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Je艣li chodzi o styl bloga to naj podoba mi si臋 efekt kursora! :)

      Usu艅
  5. B臋dziesz mi to chyba ca艂e 偶ycie wypomina膰...

    OdpowiedzUsu艅