艣roda, 5 lipca 2017

LPS excursions

Saluto! 馃惣

Dzisiaj po 艣niadaniu zabra艂am LPSy na ma艂膮 w臋dr贸wk臋 馃惥 Wyszli艣my na spore wzniesienie, z kt贸rego by艂 pi臋kny widok na najbli偶sz膮 okolic臋. Spotkali艣my po drodze par臋 innych zwierzak贸w, jedli艣my maliny, a ze wszystkiego mamy super foto relacj臋 馃憛




Tego pieska 馃憜 dosta艂am daawno temu na imieniny. Z tego co pami臋tam mia艂am wtedy 8 lub 9 lat. Zamierzch艂e czasy 馃榿. Kiedy jeszcze bawi艂am si臋 LPS'ami ten york w moich zabawach by艂 najcz臋艣ciej introwertycznym artyst膮  馃樀




Melissa


Chomiczka mam z wymiany z przyjaci贸艂k膮. Pami臋tacie go z serialu o LPS? Wiem, 偶e to jab艂ko jest nieadekwatne do malin, ale czerwony owoc to czerwony owoc! 馃槀 Czy tam r贸偶owy...


Tego d偶entelmena spotkali艣my po drodze ❤



Za to ta chihuahua, nie powinna si臋 nazywa膰 Mia tylko tequila 馃槀 Takie imi臋 idealnie pasowa艂oby do tego, z czym mi si臋 kojarzy 馃幉 Zbytnio lubi臋 westerny? Chyba tak, zwa偶aj膮c na nag艂贸wek bloga 馃槣




O, a tutaj m贸j plecak.


Tego pana kupi艂am w tamtym roku. Nazywa si臋 Tony. Zawdzi臋cza imi臋 pewnemu konsjer偶owi... To d艂uga historia 馃榿


Widoki, widoki, widoki.

I dochodzimy do wisienki na torcie 馃崚






Mam nadziej臋, 偶e podoba艂a wam si臋 podr贸偶. Serdecznie zapraszam na kolejn膮! 馃槃
Do zobaczenia
~Hipis

10 komentarzy:

  1. 艢liczna sesja *-*. Przed chwil膮 zorientowa艂am si臋, 偶e nie mam ci臋 na mojej li艣cie blog贸w i, 偶e nie czyta艂am ci臋 od chyba kilku miesi臋cy xddd. Jak ja mog艂am zapomnie膰 o parapecie :,)?

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Najwy偶szy czas nadrobi膰 zaleg艂o艣ci 馃槀

      Usu艅
  2. Pisz臋 to pod ka偶d膮 Twoj膮 sesj膮, ale: Robisz genialne zdj臋cia! Tradycji musi sta膰 si臋 zado艣膰 :)
    Mieszkasz na wsi? Pi臋kny krajobraz. U mnie w mie艣cie takiego czego艣 nie ma :'(

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi艂o mi s艂ysze膰 takie komentarze ^^ niebmieszkam na wsi. Mieszkam w mie艣cie, ale cz臋sto odwiedzam dziadk贸w mieszkaj膮cych na wsi 馃槈

      Usu艅
  3. Jak zwykle pi臋kne zdj臋cia! Tak patrz膮c... LPS ze szklanymi oczami to by艂 艣wietny pomys艂. Szkoda, 偶e tak niewiele ich wysz艂o. :c

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 ^蠅^ tak lps'ki ze szklanymi oczkami s膮 艣wietne :D

      Usu艅
  4. Nasz puchaty d偶entelmenik :3

    OdpowiedzUsu艅
  5. Aaaa, super zdj臋cia^^
    Oh, ten corgi cudnie wyszed艂 na zdj臋ciach *o*

    OdpowiedzUsu艅
  6. awww ten chomiczek z jab艂kiem jest taaki uroooczyyy *o*

    OdpowiedzUsu艅