niedziela, 11 października 2020

The less I know


 

















10 komentarzy:

  1. O jeżu jakie piękne. Zwłaszcza na buraczkowym krzaczku, o jeżu. Master fotograster! *-* Ten nietoperz to moje nadal niespełnione marzenie z dzieciństwa. Jest taki piękny... Czuję ból niespełnienia od tego cuda, które zobaczyłam. :(

    xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jeżu jeżu dobrze jest zadziałać na emocje choćby łysym nietoperzem. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wtorku 💙

      Usuń
    2. Ej, ale to nie jest ten flokowany obdarty z futerka, co nie? xD

      Usuń
  2. Pierwsze i przedostatnie zdjęć to C U D O <33
    Tym postem przypomniałaś mi jak bardzo chcę nietoperka tego kształtu. Teraz pewnie następne pół godziny będę przeglądać allegro i olx w poszukiwaniu jakiegoś, zamiast uczyć się na biologie :')

    Czekam na kolejne notki, szczególnie takie gdzie odezwiesz się jakimś słowem :< wiem, że aktualnie mało kto zagląda na jakiekolwiek blogi, ale "życie" blogosfery jest w naszych rękach

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten nietoperz jest taaaki uroczy, nie mogę, zaraz coś pęknie we mnie. Nie mam żadnego w tym kształcie, a zawsze chciałam albo tego, albo jego bliźniaka z kółkami w oczach, albo tego pstrokatego z LPSO. Udajmy, że wcale nie otworzyłam teraz następnej karty z Allegro i wcale się nie rozczarowałam faktem, że ten pierwszy jest w zestawie z tukanem, którego mam, drugi występuje na jednej aukcji i to w średnio zadowalającym stanie, a trzeciego oczywiście brak, bo jest z takiej serii, a nie innej. Kocham te zdjęcia, te kropelki rosy, spojrzenie tego nietoperka... aaaa 🥴

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się napatrzeć na szóste zdjęcie jest takie wadkasj piękneeee. <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ile komentarzy, dziękuję wam 💙

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podobają mi się zdjęcia nr 3, nr 4 i nr 6 ^^

    OdpowiedzUsuń