poniedziałek, 14 maja 2018

Po prostu weekendowe zdjęcia

Dajcie mi wakacje! Dziewczyny, jestem chyba w najgorszym gimnazjum jakie można sobie wymarzyć. Wygraliśmy tydzień bez sprawdzianów? Spoko, pani od matmy zrobi nam pracę klasową jako pracę na lekcji. Co z tego, że zaraz czerwiec - z polskiego musimy wymyślić i zagrać skecz, a potem uczyć się recytacji wiersza. Długo by wymieniać. Ale. O dziwo w weekend nie miałam nic do roboty (moja kabaretowa grupa, nie zebrała się na spotkanie organizacyjne...). Postanowiłam więc zrobić zdjęcia. Zabrałam się do tego w niedzielę.



W ogóle jak mi się dziś miło zrobiło, kiedy znalazłam zrobiony przez Karmel quiz o LPS i było tam pytanie o mnie 💮









 Dajcie znać, jak zaczniecie rzygać tymi wszystkimi zdjęciami XD


Chciałam zrobić jakieś fajne fotki Jimiemu, ale nie wyszło. Może następnym razem.






Żółta łódź podwodna + dmuchawce = The Beatles + The Rolling Stones = mieszanka wybouchowa
aaaaaaaaaaaaaaaaaa!

(nic mi nie jeeeeest 😁)

5 komentarzy:

  1. Ugh, nas też zawalają na końcówkę roku ;c Po co?! Dlaczego?! Bardzo współczuję Ci (i przy okazji Twojej klasie) akcji ze sprawdzianami, lecz pocieszę Cię - w mojej szkole wyglądałoby to zapewne identycznie XD

    Co do zdjęć; zapamiętaj - NIGDY, ale to NIGDY nie będę "rzygać" Twoimi fotografiami!!!! Są za ładne ^*^
    ~Galaxis

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww ten pająk jest taki ŚLICZNY ;w;♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Eh mi też napychają tysiące testów i kartkówek bo ,,coś jeszcze musicie zrobić!!1!!!'' 😒
    Twoje zdjęcia jak zawsze pinkne ❤︎.❤︎

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia ze ślimakiem i z pająkiem bardzo dobre moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  5. I to zdjęcie z fretką... ahhh... <3

    OdpowiedzUsuń