czwartek, 11 listopada 2021

6 urodziny













7 komentarzy:

  1. Ja jestem i będę! Wszystkiego najlepszego, Hipisku! Kolejnych 6 latek, a za te 6 lat kolejnych 6! Będę tu i ci pogratuluję. Masz to jak w banku!

    I kto robi najpiękniejsze zdjęcia? No wiadomo kto!

    Przykro mi słyszeć, że dopadają cię takie stany. :c Wiedz tylko, że da się z tego wyjść i tego ci z całego serca życzę. Masz najbliższą ci osobę - siebie i warto sobie poświęcić trochę czasu, dać wyrozumiałość i trochę uczucia. Trzymam kciuki, żeby wszystko się poukładało jak najlepiej dla ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem, melduję się!!!
    To prawda iż długo cię nie było, ale rozumiem to zwłaszcza ze względu na to jak się czułaś i na to iż zaczęłaś dopiero studia. Wiadomo - to dla ciebie nowość, a ludzie zwykle nie przyzwyczajają się tak o.
    GRATULUJĘ AŻ 6 LAT I Z CAŁEGO SERDUCHA ŻYCZĘ KOLEJNYCH!!!!

    No i zdjecia jak zwykle cudne. Nietoperz idealnie skomponowany z resztą otoczenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia, figurka szopa pracza też ładna - poluję na nią. na bloga Twojego trafiłam dopiero dziś i będę zaglądać co jakiś czas :)
    życzę wytrwałości na studiach i oby złe chwile minęły jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, jestem w szoku, że tu trafiłaś 😅 Blogi to niestety przeszłość i to trochę jak trafić na starą chatkę na pustkowiu (ale mi się zebrało na metafory) cieszę się, że się tu znalazłaś, mam nadzieję, że moje zdjęcia ci się spodobają ☺️

      Usuń
  4. Sto lat dla Studia Parapet! <3 Geez, ja w 2022 będę mogła obchodzić 5 rocznice. Jak ten czas leci, ajaj.
    Powodzenia na studiach. Oraz mam nadzieję, że spotkamy się tutaj również za następne sześć, dwanaście, osiemnaście...lat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ale czuje się staro. Zaczynałam tego bloga w wieku 13 lat haha

      Usuń