niedziela, 25 czerwca 2017

High functioning sociopath

Saluto 馃惥

Wczoraj zako艅czyli艣my rok szkolny. Przyznam, 偶e nie nale偶a艂 do moich najlepszych mimo, 偶e zdoby艂am czerwony pasek. Troch臋 mnie nawet za艂ama艂. I jest to spowodowane w艂a艣nie nie moj膮 nauk膮, a nauczycielami. Niesprawiedliwo艣膰, uk艂ady i zabawa uczniami. To d艂ugie i do艂uj膮ce historie, je偶eli kto艣 chce pozna膰 szczeg贸艂y pode艣l臋 linka do pewnego bloga. W ka偶dym razie mam zapewnione zani偶one oceny w przysz艂ym roku z dw贸ch przedmiot贸w, bo te osobisto艣ci nie omieszkaj膮 si臋 na mnie zem艣ci膰.


Par臋 dni temu by艂y moje imieniny 馃槉 wi臋c pochwal臋 si臋 jakie upominki dosta艂am od bliskich 馃槂


Moja pierwsza manga - Sherlock, Studium w r贸偶u. Nie chcia艂am jej ze wzgl臋du na jakie艣 szczeg贸lne zami艂owanie do japo艅skiej kultury, a do Sherlocka Holmesa 馃槈. Chocia偶 mo偶e skusz臋 si臋 kiedy艣 za zg艂臋bienie tematu...



Przecie偶 te rysunki s膮 艣wietne 馃榾 Ta i jak to nowicjusz my艣la艂am, 偶e 藕le za艂o偶yli ok艂adk臋. Z pocz膮tku te偶 nie ogarnia艂am jak to czyta膰 馃槤


A tu kolejny prezencik - nowy kolczyk ^^


Ludzie zawsze s膮 zdziwieni kiedy m贸wi臋 im, 偶e nigdy nie mia艂am przek艂ucia w standardowym miejscu. 馃槣

Do zobaczenia
~Hipis 馃惐

4 komentarze:

  1. a u mnie przeciwnie! nawet gdy co艣 przeskrobie, nauczyciele traktuj膮 mnie pob艂a偶liwie. szczerze m贸wi膮c, jest to czasami irytuj膮ce, bo chcia艂abym, 偶eby w ko艅cu jako艣 zdrowie zaaragowali (czytaj: wkurzyli si臋 kiedy trzeba).

    O, zastanawia艂am si臋 nad kupnem tej mangi. 艁adny kolczyk^^

    OdpowiedzUsu艅
  2. M贸j rok r贸wnie偶 nie by艂 najlepszy. G艂贸wnie chodzi o ludzi z mojej klasy, ale nauczyciele te偶 zrobili swoje.
    Ja nigdy nie czyta艂am mangi. Szczerze powiedziawszy, kiedy艣 chcia艂abym spr贸bowa膰. Lubi臋 anim臋 i te sprawy...
    Zgadzam si臋 z Maskonurem; fajny kolczyk :*

    OdpowiedzUsu艅
  3. Fajny buldog :D Fajowy kolczyk!XD

    PS. Zapraszam na m贸j blog! juliandlps.blox.pl

    OdpowiedzUsu艅
  4. 艁adny kolczyk ^^.
    Ja tam przeciwnie: Sherlocka fanem nie jestem, kiedy艣 ogl膮da艂am jaki艣 film, ale og贸lnie nie ogarniam tematu xdd. A mangi lubiem bardzo *^*, chocia偶 bardziej lubi臋 anime :p, mangi cytam tylko kiedy nie ma kontynuacji anime xdd.

    Pozdrawiam.~

    OdpowiedzUsu艅