poniedziałek, 20 listopada 2017

Vanilla

19:54 Ziiimno w tym pokoju, siedzę pod kocem, aparat jest AŻ 2 metry ode mnie. Musiałabym wstać, znaleźć kabel, podłączyć do laptopa, aaah nieee dopiero co wstawałam po myszkę.
20:15 mam zdjęcia!
20:24 Weszłam na pocztę, zapomniałam, że zapomniałam po co tam weszłam, usunęłam spamy i wiadomości z kosza... o, miałam wysłać zdjęcia.
21:06 Zdjęcia gotowe

Wczoraj w nocy dotarły do mnie informacje, że w moim mieście krążą na rynku napoje Coca-Cola Vanilla. A tak serio to: wczoraj wieczorem, kiedy oglądałam kabaret, napisała do mnie koleżanka, że w biedrze widziała coca colę, której jestem fanem, nad której brakiem ubolewam, której zawzięcie szukam, i której nie piłam od lutego w Londynie. Trochę chore, nie? 👅


Na razie nabyłam zgrzewkę







Nie żeby jakaś colo-mania
Pozdrawiam i życzę miłej nocy hipis
21:26 finito

5 komentarzy:

  1. CO?! SERIO?! W Polsce jest juć Coca-Cola waniliowa?! Kuuuurdę, jutro obowiązkowo organizuję pochód do Biedronki!
    Te LPS'kowe Cole prezentuję się piękniutko <3 Zazdroszczę^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam ten smak coli z dwa lata temu w żabce

      Usuń
  2. Czy tylko ja nie lubię coli? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy tylko ja nie wiedziałam że istnieje waniliowa cola :D? Jak to smakuje O.o?

      Usuń
  3. Ja jakieś dwa (?) lata temu na wakacje kupiłam ją w Almie. Szczerze mówiąc, nie przypadła mi zbyt do gustu przez swój przesłodzony smak. Ja ogólnie niespecjalnie lubię cole i inne słodkie napoje, więc... Ale fajnie, że się cieszysz. Te mini cole dla LPS są przeurocze^^

    OdpowiedzUsuń