niedziela, 31 grudnia 2017

Podsumowanie 2017

Czas na małe podsumowanie mijającego roku, który był dotychczas najowocniejszy w całej mojej LPS'owej karierze.










~ lista 3 postów wg największej ilości komentarzy ~


Właściwie ciężko zrobić tę listę, bo większość postów, które zmieściłyby się na podium mają remis. Poza tym zdarzały się sytuacje, że odpowiadałam w komentarzach, lub ktoś dwa razy wysłał ten sam komentarz 👅

Moim zadaniem największym zainteresowaniem cieszyły się posty:
Arrival, Małę Zoo & Delilah



Nie udało mi się w tym roku osiągnąć liczby 50 opublikowanych postów, jednak w styczniu na pewno nie myślałam o tym, że dojdę chociażby do połowy tej liczby. Do pisania najbardziej motywowały mnie wasze komentarze, za które dziękuję 😊 Na kolejny rok życzę wam samych sukcesów, zdrowia i spełnienia wszystkich marzeń.

Co wy na małe głosowanie na LPS'a roku? 😀

#1 🔹🔷 DELILAH 🔷🔹


# 2


#3 ★ LUCY ★


#4 RINGO☀



głosujcie w ankiecie po prawej ⤴

pozdrowionka i do usłyszenia w nowym roku
~ hipis


2 komentarze:

  1. Szczęśliwego nowego roku! Zagłosowałam na Micka :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego nowego roku! Ja zaglosowałąm na tą piękną kotkę zwaną Delilah :D

    OdpowiedzUsuń