poniedziałek, 6 sierpnia 2018

Gorgerous

Hej, hej, hej. Dzisiejszy post jest o. Nowych figurkach XD Muszę przystopować, bo popadam w nałóg. Aaagh, no ale nie mogłam się oprzeć temu huskiemu i shih tzu za siedem złotych sztuka. Ostatni raz idę do tego sklepu (chyba ostatni w tym tygodniu ok wrócę tam może za dwa). Przedstawię wam ich zaraz, ale najpierw chcę coś powiedzieć. Super spostrzegawczość, Loke xD Myślałam, że przejdzie to przez nikogo niezauważone, ale nie 😁 I rzeczywiście, na początku koncepcja była, że będzie to dziewczyna, ale zupełnie nie mam głowy do imion żeńskich, a nawet jak jakieś wymyślę, to wydaje mi się słabe i tak będzie w przypadku nowego shih tzu, który różową kokardką nie dał mi wyboru. Corgi, który nazywał się Jim, został przechrzczony na Ray, a jego imię otrzymał spaniel. Nowe pieski nazwałam George i Pamela. 



Pam





tła użyczył Paul



 
i George


do zobaczenia

5 komentarzy:

  1. Gratuluje nowych figurek ^^ Śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh wow. Czuję się wyróżniona. c":
    Ten husky był kiedyś moim największym marzeniem... w sumie nadal bym go chciała. Nie dziwię się, że nie mogłaś się mu oprzeć, bo 7 zł to naprawdę tanio!
    I też chciałabym mieć w pobliżu sklep, w którym zawsze znajdę LPS. :D Jutro idę do ciucholandu, popatrzę w sekcji zabawek, może tam coś się znajdzie? To ten sklep, w którym jakaś mała dziewczynka sprzątnęła mi zestaw z przychodnią sprzed nosa, więc szanse są. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Sklep, w którym sprzedają 2G.. kurde bele chyba zorganizuję najazd na Lubelskie >o<.
    Tak serio to mnie zmotywowałaś do zaglądnięcia do naszego lumpeksu. Dlaczego nie byłam tak wspaniałomyślna kiedy chodziłam w tym mieście do szkoły (...).
    A no i zwierzaczki przesłodkie <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Aww, gratki ze szczerego serca <3 Przyznam się bez bicia, iż o Huskym marzyłam, hmmm, odkąd obejrzałam pewien zarąbisty serial na LPSTube! Niestety zawsze widuję go jednak w cenach od 40 zł w górę, więc no, smuteczek ;c Przynajmniej Tobie, Kochana, się poszczęściło ^^
    ~Galaxis♥♥♥

    OdpowiedzUsuń