sobota, 25 stycznia 2020

Spotkanie




Zdjęcia zrobiłam, przerobiłam, ale nie mogę nic napisać. Podejrzewam, że jeszcze się nie obudziłam. I chyba już nie zdążę. Wczoraj z Klaudią aka Marysią zorganizowałyśmy u mnie wieczór filmowy. W sumie obejrzałyśmy jeden... Dom kultury, w którym piszę ikony zorganizował wernisaż prac, dlatego najpierw poleciałyśmy na wystawę. Wzięli mnie tam na środek i kazali mówić, czemu to robię. Potem dali pędzel. Po powrocie odpaliłyśmy laptop. Padło na stare zdjęcia. Zaczęłyśmy wspominać te wszystkie wycieczki. Wtedy ucięłam i mówię: włączam film, bo w końcu nic nie obejrzymy. Lepiej mi szło oglądanie filmów z kolegami w gimnazjum, bo i trzy dało radę obejrzeć. Miałyśmy zamiar zobaczyć tego wieczoru nasze ulubione animacje z podstawówki, nie boję się użyć określenia manie. Lucky Luke w piątej i Gang Olsena w szóstej to coś, co mogłyśmy oglądać na okrągło. Tym razem padło na gang. Nie byle jaki, albo właśnie najgorszy - animowany. Wolałyśmy oryginalną wersję, le do tego też urósł pewien sentyment.






✯✯✯



♞ Nie powiem wam dokładnie co było potem, może poszłam do toalety, a może nakarmić kota. Zdaję sobie sprawę z tego, że to nie jest ważne. Ostatnio ogólnie nie wiem co się wokół mnie dzieje. Dzisiaj tylko przewracam wszystko na swojej drodze. Możecie życzyć mi powodzenia, bo jutro mam jazdy na ekspresówce. Potem doszło do tego, że zaczęłyśmy przeglądać wszystkie pet shopy i wpadłyśmy na pomysł. Marysia ma zamiar narysować naszą manię - corgi jako ludziki, fajnie, nie. I o to mi chodzi, jakieś sto lat temu organizowałyśmy sobie wspólne zdjęcia naszej rosnącej kolekcji corgi i wrzucałam je na bloga ciągle obrzucając was linkami do poprzednich spotkań. Miały być uwiecznione i wczoraj. Przez cały wieczór nie mogłam wymyślić, gdzie by je tu poustawiać, kiedy budzę się i mówię: chodź Klaudia siądziemy, weźmiesz do ręki swoje, ja swoje i zrobimy im zdjęcie. Autorem wyostrzania zdjęć jest niewidząca odwróconego do mnie ekranu aparatu siostra. Potem miałam jazdy.



hipis

4 komentarze:

  1. Ahhh.... Zakochałam się w tych zdjęciach 💞
    Wasze corgi przeuroczo razem wyglądają 🐕
    Czekam na więcej notek w tak cudnym klimacie 🌛

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby krótka, a jednak ciekawa notka.
    Śliczne zdjęcia, super wyglądają te corgi razem

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze tak czasem usiąść razem...
    Cudowne zdjęcia! I powodzenia ;)
    ~Trochę Wyrosłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne corgusie. Jeden z moich ulubionych kształtów. Ale brakuje mi tam bardzo numeru 317. ;-;

    OdpowiedzUsuń