czwartek, 2 kwietnia 2020

at least I thought so






















5 komentarzy:

  1. O Boże o Boże o Boże o Boże... I ja myślałam, że robie ładne zdjęcia.

    Zakochałam się. Tyle mam do powiedzenia.
    Jak zobaczyłam te zdjęcia to poczułam... Hmmm... Taką falę inspiracji do tworzenia jak na wystawie fotografii lub jeszcze lepiej jak na warsztatach z najlepszymi fotografami w moim mieście.

    Proszę, mogłabyś się powiedzielić jak zrobiłaś te zdjęcia? Mam nadzieję, że się nie obrazisz, ale muszę zrobić coś podobnego 🐠
    Coś czuję, że główną rolę gra tu lustro, ale jak uzyskałaś tą nieskazitelnie czystą czerń?
    Jeśli to nie PS to podziwiam.

    Nie wiem co mogę jeszcze powiedzieć... Ucz. Te zdjęcia są tak przepiękne i mówię to całkiem szczerze 🌊
    Czekam na kolejną porcję takich cudów, może mi jutro też uda się coś stworzyć i podzielić się tym na blogu 🌟

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudowne 😍😍 Ten jej brokatowy ogon i płetwy tak pięknie wyszły... Aż nie wiem, które zdjęcie najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zdjęcia są taaaaaakie śliczne. *^* Teach me senpai. *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zdjęcia to istna zajawa 0w0 Chociaż nigdy nie oglądałam serialu "Euforia", Twoje zdjęcia bardzo mi się z nim kojarzą. Są takie...futurystyczne? Chyba użyłam odpowiedniego słowa. Szanuję za umiejętność stworzenia czegoś takiego w pomieszczeniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podczas oglądania tych zdjęć wyobraziło mi się, że ta ryba jest w jakimś stawie w środku nocy <3 Moim zdaniem są śliczne, bardzo ładnie zachowana czerń w tle. Dzięki temu ryba bardzo się wyróżnia :3

    OdpowiedzUsuń