niedziela, 2 stycznia 2022

2022

 




















7 komentarzy:

  1. Cieszę się, że u ciebie na studiach nieźle a nawet dobrze. Fajnie, że rozwijasz się też z tą fotografią i że miałaś zlecenia xD Brzmi to trochę jakbyś była seryjnym mordercą xDDD. Dobra już się ogarniam, tylko ja mogę mieć takie zrąbane myśli.

    2021 był dla mmnie naprawdę słaby. Myślę nawet iż mogę się pokusić o stwierdzenie, że był naprawdę najgorszy rok w moim życiu. Zdalne, problemy psychiczne, hipohondria, choroba mojego psa, bla bla bla. Łatwo nie było.
    Trzymam kciuki aby zarówno dla mnie, ciebie jak i każdego 2022 był owocniejszy i szczęśliwszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha seryjny morderca. Nie nadawałabym się, boję się własnego cienia 😅 Przykro mi, że twój rok był pełen złych wydarzeń. Ale nie martw się, nie jesteś sama. U mnie tylko fakty wyglądają kolorowo, a tak naprawdę cały rok zdominowany był tym, że najpierw brałam leki, a potem to zakończyłam. Było bardzo nieprzyjemnie, a skutki odczuwam do dziś. Miałam pisać o tym w poście, bo było to dla mnie ważne i właściwie pierwsze miesiące były bardzo ciężkie, bo pojawiały się lęki itd., ale już nie chciałam wam truć po raz setny tutaj o tym xd no i w 2021 odeszła moja rybka 😕

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że w tym roku będzie Ci iść jeszcze lepiej na studiach. Gratuluje zaliczenia matematyki na 5! I nie powiem, świerzbowiec niczego sobie, bardzo ładny. Halo, Hasbro, może by tak nowa seria figurek poświęcona pasożytom?
    Śliczne zdjęcia, saneczki oraz rudo-biały tabby cat jest wyjątkowo urodziwy. <3
    Też się cieszę, że ktoś jeszcze jest na lps'owej blogosferze, jednak ostatnio robiłam przegląd listy blogów u mnie i naprawdę jest mi przykro, gdy widzę ile blogów zostało usuniętych, bez żadnego pożegnania czy czegoś w tym stylu. W dodatku całkiem dobrze większość z nich pamiętam, a tu proszę, ostatnia aktywność przed usunięciem - trzy lata temu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ☺️ hahaha seria Littlest parasites? Czemu nie xD Taak, mi też jest przykro to widzieć. Każdy pisał lata temu głupsze czy mądrzejsze rzeczy, wrzucał ładniejsze czy brzydsze zdjęcia, ale to nie o to chodzi, aby teraz tego wszystkiego się pozbyć. Ja traktuję to raczej jako część siebie i nawet jeśli przestanę pisać, nie zamierzam całkowicie detonować tego miejsca, bo to to moje wspomnienia, do których jestem przywiązana i wasze też, bo tworzyliśmy jakąś tam ciekawą grupkę w internecie. Ktoś kogoś nominował do tagu, ktoś o kimś wspominał... Szczerze, od jakiegoś czasu myślę o stworzeniu posta ze wszystkimi swoimi blogami z dzieciństwa, a było ich sporo. Mam zamiar wyciągać z szafy najgorszy crap 🦜

      Usuń
    2. dosłownie po przeczytaniu o egzaminie z parazytologii pomyślałam "top 10 figurek lps, które mam nadzieję że nigdy nie powstaną - 1. tasiemiec"

      Usuń
    3. wybacz, że piszę 3 osobne komentarze zamiast jednego xD ale dopiero teraz pomyślałam, że bardzo super by było zobaczyć Twoje dawne blogi!

      Usuń
  3. trzymaj się na tej farmacji! trudne studia, u mnie cała rodzina jest właśnie po studiach farmaceutycznych. ból związany z tym, że coś z czego mam praktyczny egzamin wygląda inaczej niż w książce jest znany również i mi. to jest jakaś masakra xd powodzenia w zmianie grupy studenckiej. to bardzo dużo zmienia w doświadczaniu studiów i mam nadzieję że Ci się uda przenieść.
    ładne zdjęcia. też lubię fotografię, ale analogową:)
    wyczekuję kolejnej notki, trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń