wtorek, 6 grudnia 2022

Świąteczna Paczka mini Creatures' World


Nie przesadziłam z tym sztucznym bokeh? Zbliżają się święta, nie przesadziłam. Wczoraj dotarła do mnie paczka od mini Creatures' World, dlatego dzisiaj - w mikołajki - chcę się z wami podzielić, jakimi cudeńkami zostałam obdarowana. Wybaczcie mi tylko jakość zdjęć. Pogoda jest fatalna i w głębi pokoju bez sztucznego oświetlenia zrobienie jakiejkolwiek fotki jest niemożliwe nawet w południe.

Na początku chcę podziękować ci w ogóle za sam pomysł, bardzo spodobała mi się twoja inicjatywa :3 Nigdy wcześniej czegoś takiego tu nie było, a fajnie było móc zrobić komuś upominek. Po latach na blogosferze wyciąga nas to z ram internetowych ikonek.

odpakowywanie... Dostałam prezent od mcw w pudełku po słuchawkach. Diario zdziwi się, jak dostanie swój ode mnie w pudełku po dietetycznym chlebku...

Pięknie dziękuję prezent, jeden jego element wywołał u mnie szczególną nostalgię, a była to lista (nie wiem jak nazwać te karteczki) z pet shopami, którą dodawali do każdego zestawu. 14 lat temu przed świętami trzymałam taką samą, marząc o vipie, którego później dostałam na wigilię. I teraz trochę lol, bo chciałam upewnić się, wyszukując w internecie, z którego roku dokładnie były te pluszaki. Wyskoczył mój post sprzed 3 lat ze świątecznym tagiem. Bylibyście na taki chętni też w tym roku?



 

Zacznijmy od tej psiny, bo została pominięta na pierwszej fotce. Przyznaję się, zbierałam te naklejki i tylko tym razem, od kiedy wymieniam je na pluszaki nie udało mi się żadnej odebrać, dlatego chyba wyczytałaś mi to jakoś nie wiem w jaki sposób i dałaś mi najsłodszego z nich 🍬 Mamy dzisiaj Saint Nicholas Day, więc nazwę ją Nicola hahah.



dla porównania, w dzieciństwie miałam 9 z nich xD ...ręką zakryłam trochę listy

Patrzcie na tooo. Pamiętacie to zaznaczanie. Najlepsze jest to, że teraz mam 4-5 razy więcej figurek niż jako dziecko. Widzę, że jedna strona należy do singlesów i mniejszych zestawów, a druga jest już fancy. nie wiem jak u was, ale u mnie w dzieciństwie tylko ta pierwsza była bardziej dostępna i mogłam się spodziewać, że będę coś z niej miała.




Te ręcznie robione akcesoria ♡ a łóżko już rozwaliło system, jest ślicznie wykonane i patrzcie niżej, jak pasuje mojemu kotkowi. Już leci spać xD




No i na akcesoria dostałam jeszcze organizer. Nie wiem, skąd pomysł twojego chłopaka, że mógłby mi się nie przydać. W końcu dodatki nie leżą w świeczniku i siatce zakupowej w szufladzie.

wcina pieczywko



dziękuję za życzonka ♡



Kocham urocze naklejki. Bez względu na to, czy na dorosłego studenta farmy przystało, wylądowały na moim zeszycie do chemii organicznej.



i słodkości na koniec 🍭 tak, uwielbiam krówki


Dziękuję ci jeszcze raz mini Creatures' World, prezent od ciebie sprawił mi dużo radości ✿✿


Pozdrowionka,
hippie ☮︎

10 komentarzy:

  1. Aaaaaaaa jak sie ciesze! Micha sie cieszy! Jakie to jest slodkie i urocze aaaa! ❤️❤️❤️ ja chce jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  2. zaczelam zachodzic w glowe czy dopisalam ci ". .. aka mini creatures world"? :( czy jestem dzbanem czy bylo ciachanie? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dopisałaś, ale pomyślałam, że może nie chcesz ujawniać całemu światu i wyfotoszopowałam xD miałam cię powiadomić w mailu, ale mnie wyprzedziłaś

      Usuń
    2. Okey, jest dobrze. <3 Po prostu już myślałam, że mnie dopadło deja vu, za realne i za częste. xD

      -mcw

      Usuń
  3. Dobrze, zdziwiłam się xd Meeega dziękuję, też dzisiaj dostałam paczkę<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się spodobała <3

      Usuń
    2. Jasne! Postaram się jutro zrobić o niej posta :>

      Usuń
    3. Z opóźnieniem bo z opóźnieniem, ale jest ♥️

      Usuń
    4. Post jak coś ❄️❄️❄️❄️

      Usuń