niedziela, 25 grudnia 2022

Weso艂ych 艢wi膮t 馃馃巹

Dzisiaj 艣wi膮tecznie, ma艂e wyj艣cie na dw贸r z akcesoriami. Nowo nabyte czapeczki i stare, uwaga, paczki papieros贸w, spell jars, kt贸re znalaz艂am w swoim pude艂ku na bi偶uteri臋. W 2019 te fajki zrobi艂am dla lalek, by艂y jeszcze winyle, ale te by艂y zdecydowanie za du偶e dla LPS. Zapraszam na mocno losow膮 sesj臋. Nie doszukujcie si臋 drugiego dna, zdj臋cia z tym, co znalaz艂am.














pozdrawiam fan贸w Tarantino










nie wiem o co chodzi, reklamuj膮 niezdrowy tryb 偶ycia XD














Ale w og贸le nie przedstawi艂am nowych figurek! To zestaw, kt贸ry zam贸wi艂am w pa藕dzierniku grupowo z Francji. Mo偶e kto艣 z was r贸wnie偶 wtedy kupowa艂? Na paczk臋 czeka艂am od pa藕dziernika, odebra艂am j膮 w ostatni wtorek... By艂o sporo problem贸w, ale s膮. Zam贸wi艂am par臋 exclu, kt贸re w Polsce wynios艂yby mnie sporo wi臋cej. Spiesz臋 si臋 ju偶 do rodziny i 偶a艂uj臋, 偶e post nie b臋dzie d艂u偶szy, ale chc臋 wam wrzuci膰 jeszcze dzisiaj 艣wi膮teczne fotki i z艂o偶y膰 偶yczenia! Najbardziej zale偶a艂o mi na tabbym #1637 szopie i sowie, kt贸ra niestety do mnie nie dotar艂a. Tabby jest bonusem do zestawu Biggest Littlest Pet Shop francuskim exclusivem. Uwielbiam te oczka i namalowan膮 obr贸偶k臋. Szop #1502 i ptaszek #1501 to exclusivy dla Walmarta. Nie ukrywam, 偶e kupi艂am ten zestaw g艂贸wnie dla szopa. Przy tym 偶贸艂tym i br膮zowym kolorze jego oczka s膮 czaruj膮ce. Kolejny French exclusive, dodatkowo tylko dla Walmarta, to purpurowy goryl #2050. Przyznam, 偶e kolorystyka mocno pokrewna francuskiemu kotkowi. Jeszcze jeden tabby, #no z Monopoly znalaz艂 si臋 u mnie w wyniku komplikacji, podobnie ja wymieniony ju偶 gorylek. Nast臋pny zestaw, kto by pomy艣la艂, r贸wnie偶 Walmart! Small playset, a w nim chihuahua #1199, scottie #1201 i jack russell #1200. Drugiego ju偶 mam, je艣li kto艣 jest ch臋tny na wymian臋, zapraszam, bo ju偶 go mam :3 Francja jest chyba fanem wszelkich odcieni purpury, bo ich exclu zaj膮czek #1601 z zestawu Spring egg nie odstaje od normy. Na koniec, troch臋 niemi艂o, zostawi艂am zwyk艂e petki. Powt贸rka, konik #627. Pami臋tam nazwa艂am go u siebie Baron. Pami臋tam, jak dumna by艂am udost臋pniaj膮c wam sesj臋 Acciper. Jeszcze pierwszy u mnie j臋zyk #485 oraz drugi labradorek #1701 - brakuje mi tylko jednego!





呕ycz臋 wam weso艂ych 艣wi膮t! Odpocznijcie i zbierzcie si艂y na nowy rok ♥️☮️✨

Hippie






8 komentarzy:

  1. Pi臋kne zdj臋cia i figurki, nawzajem 馃尣♥️

    OdpowiedzUsu艅
  2. Najbardziej podobaj膮 mi si臋 zdj臋cia nr 5, nr 6 i nr 13 ^^
    Ale fajna 艂贸deczka ^^
    Je偶eli m贸wimy (a raczej piszemy) o tym samym gorylu i o tym samym kr贸liku to goryl jest niebiesko-bia艂o-r贸偶owy, a kr贸lik jest bia艂o-fioletowo-r贸偶owy.
    Dzi臋kuj臋 i wzajemnie 馃尣♥️✨

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Nie m贸wimy o tym samym gorylu i o tym samym kr贸liku :)

      Usu艅
  3. Czytam sobie post Hippie, a spotify akurat pu艣ci艂 mi losowo piosenk臋 Stones'贸w. Matrix.
    Cudowne figurki! Matko jak ja uwielbiam francuskie eksluzywy. Z twoich nowo艣ci chyba najbardziej urzek艂 mnie szop. Jest po prostu idealny. Chocia偶 goryl te偶 jest niczego sobie.
    Je艣li chodzi o zdj臋cia to ci臋 zaskocz臋 - jak zwykle nie z tej ziemi. Najbardziej podoba mi si臋 zdj臋cie ptaszka (na ptaszku) i demoralizacja plastikowych figurek :P

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Matrix :P Racja, szop ma chyba naj艂adniejsz膮 palet臋 kolor贸w. Niby ostra, troch臋 jak u pszcz贸艂ki, ale te niebieskie oczka pokazuj膮, 偶e jest jednak z niego ca艂kowity s艂odziak :3 Ciesz臋 si臋, 偶e zdj臋cia si臋 podobaj膮!

      Usu艅
  4. Koteczki przes艂odko wygl膮daj膮 w tych czapeczkach, kt贸re s膮 wi臋ksze od nich, hehe :D i zdj臋cie na z艂otym muchomorku s膮 pi臋kne. <3 Tak, tak, nie ma to jak demoralizacja ma艂ych zwierz膮tek.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Oryginalne przeznaczenie tych czapeczek to dekoracja sztu膰c贸w haha

      Usu艅