poniedziałek, 10 kwietnia 2023

Wielkanoc 🐣

Dziękuję za każdy poprzedni komentarz pod poprzednim postem ♡ Po prostu czasem mam takie, jeju, jestem tu od 2015 roku. Miałam wtedy 13 lat i pisałam więcej głupot niż potrafię sobie wyobrazić. Czasami też boję się, że jakimś sposobem tego bloga odkryją moi znajomi. Jednak jestem mocno przywiązana do tego miejsca, a dzisiaj mam dla was sesję świąteczną, mam nadzieję, że wam się spodoba! Mokrego dyngusa dzisiaj. Wesołych Świąt 🐣





















Pajączek też chciał zdjęcie pod paprotką...
 



hippie

7 komentarzy:

  1. Piękna sesja! ❤️‍🔥
    Ostatnio mam jakąś motywację do robienia zdjęć, mam do wrzucenia na bloga jeszcze cztery sesje. Twoje zdjęcia są takie przepiękne, zawsze zachwyca mnie ich jakość<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dostałam go od koleżanki w podstawówce w szatni 😎😎

      Usuń
  3. Jak ja dobrze znam to uczucie, gdy sobie pomyślę, co sama wypisywałam u siebie na blogu, mając lat 12. Też mam chwilami ochotę wymazać to z internetu :,) Chyba nigdy nie byłam szczególnie przywiązana do Wielkanocy, a mimo to te zdjęcia z babką i jajeczkami wygrzebują z otchłani mojego umysłu jakiś taki, zdaje się, dawno zapomniany wielkanocny nastrój z dzieciństwa. Bardzo ładna sesja, pajączek pod paprotką wygrywa wszystko (i ma uroczą historię!) <3 A tabby, stojący królik i beżowa chihuahua to moje marzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje fotki potrafią generować chociaż odrobinę emocji. Chyba siłą rzeczy wszystkie nasze sesje opierają się na tej nostalgii z dzieciństwa. Aczkolwiek moje eseje z podstawówki na temat kolekcjonowania lps mogłyby zniknąć. Pamiętam, jak byłam jeszcze młodsza, miałam więcej rozsądku i nie pozwoliłam sobie opublikować swojego filmiku na lpstube. Zrobiłam o tym post parę lat temu (wydawało się tak niedawno).
      Swoją drogą, tabby, królik i chihuahua mają ciekawą historię związaną z zakupem, może powinnam ją opisać i ponarzekać na to kiedyś.

      Usuń
  4. Gdyby twoi znajomi odkryli tego bloga to jedynie dowiedzieliby się jakie cudowne zdjęcia potrafisz robić w makro, także moim zdaniem slay

    OdpowiedzUsuń