niedziela, 24 grudnia 2023

Wesołych Świąt & Świąteczna Paczka

Hej! Wpadam tutaj dzisiaj podzielić się z Wami prezentem Diario i złożyć świąteczne życzenia :3 Chcę na początku podziękować mini creatures' world za ponowne zorganizowanie nam secret santa <3 To niesamowite, że jako taki mały światek blogów (kto jeszcze prowadzi blogi?) wciąż tworzymy naszą mini wspólnotę i jesteśmy chętni podjemować takie inicjatywy. Oczywiście chcę też od razu podziękować Diario za wspaniały prezent, który dostałam. Nie omieszkam się nim pochwalić poniżej, ale dosłownie kocham każdą rzecz, jaką zostałam obdarowana.

Jak tu się nie zachwycić takim uroczym prezentem? <3 Pokażę każdy element oprócz krówek, które są w tle, bo zaczęliśmy je jeść xD

Moja kicia się zainteresowała.

Ten misio jest cu-do-wny. Brokatowa heterochromia w świątecznych kolorach? TAK

Śliczna rybcia przyjechała do mnie razem z hydrantem i opaską, którą przekażę swoim shortom. Mam fazę na frutiger aero, mam fazę na rybki, a jej kolory dodatkowo mi do tego vibe pasują. Kurcze, nawet woreczek mi się podoba.

Ozdoby idealnie wpasowały się do mojej mini choinki w pokoju, bo jest udekorowana w czerwonym motywie. Zapomniałam zrobić jej zdjęcia!

 

Jestem miłośniczą naklejek, naklejam je na wszystkie zeszyty. Jedną z niewielu zalet w studiów (każdych, ale nie mogę wypowiadać się o mojej uczelni w superlatywach) jest to, że możesz sobie przykleić najbardziej cute naklejki, a możesz pisać na skrawku papieru i nikt nie będzie miał z tym problemu. Nie to co w szkole, nawet na marginesie nie możesz nic narysować.


Jeszcze raz dziękuję i życzę wszystkim wesołych świąt!

hippie ☮



2 komentarze:

  1. Cieszę się, że prezent się spodobał ❤️ Wesołych Świąt! 🌲

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiaaaaam te miśki z TY (mam kota szarego). Cudowne są i takie mięciutkie. Też dostałam te reniferki. :DDD Super paczuszka <3333

    OdpowiedzUsuń