czwartek, 14 czerwca 2018

Ślimakowo


Dzień po udostępnieniu ostatniego posta miałam ochotę na kolejną sesję. W poniedziałek zabrakło mi jednak czasu, wybrałam się więc na zdjęcia wczoraj. Co by tu dużo mówić - padał deszcz i chciałam deszczowe zdjęcia. Była ze mną przyjaciółka, też petshopowa, choć już dużo mniej niż ja. Przed wami rezultaty...











Ten post się kupy nie trzyma XD Musiałam usunąć jakąś połowę tekstu żeby wszystko brzmiało sensownie. Mam jeszcze fotkę behind the scenes 👅


Hmm podsumowując post. Nie ma to jak leżeć u siebie na parkingu. Dodam jeszcze tylko, że żaden ślimak nie ucierpiał podczas współpracy. Dziękuję wszystkim za uwagę, dobranoc!

6 komentarzy:

  1. Hmm to ty na ostatnim? Fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile ty musiałaś czekać aż te ślimaki na niego wejdą xD? Ale super pomysł żeby połączyć prawdziwe ślimaki i figurkę :3 ♥. Tylko zastanawiam się... co się stało na 3 zdjęciu przy czerwonych kwiatkach xdd? Tam jest woda czy jak? Bo nie wygląda, ale jakoś musi się odbijać XD..?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Jakie śliczne ślimaki! :3 U mnie to są tylko te świństwa bez skorupy :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez świństw, szanujmy wszystkie zwierzęta ;)

      Usuń
  4. Super pomysły na zdjęcia i oczywiście piękne focie. Pierwsze i drugie najbardziej mnie urzekły. 🐌🐌🐌

    OdpowiedzUsuń