sobota, 14 grudnia 2019

Still as the night



Dni kiedy możesz wziąć ze sobą kilka małych figurek, aparat i psa, a potem przejść przez podwórko, gdzie za furtką czeka na ciebie bezkres zieleni i nieba w moim ulubionym maryjkowym kolorze są dla mnie bezcenne. Dzisiaj będę Henrykiem Szaleńcem, który szuka dla was kwiatów... ups, miałam mówić w listopadzie, ale podobno jest już środek grudnia. To może chociaż hipiskiem szaleńcem. Zdjęcia proste i od serca, zrobione podczas przechadzki po polu niemającego wtedy dla mnie znaczenia dnia ani godziny ubiegłego lata. 





Banalne jak wszystkie sielanki, ale uznałam, że chcę się z wami nimi podzielić. Przeglądałam dziś kartę aparatu i znalazłam je między acciperowymi zdjęciami koni. Ważka Boo na kwiatkach, trzmiele i kwiaty. Chyba po prostu budzi się gdzieś z tyłu mojej głowy sentyment. Nie bez powodu. Uruchamiam kolejny doklejając linka do posta, w którym pojawiła się pierwszy raz? Hej dziewczyny myślałam o świątecznym tagu, ale urwałam w połowie uznając, że niezbyt się do tej roboty nadaje. Co wy na taką zabawę.








Ookej, czas spać. Jutro jadę do dziadków na wieś, więc może wylecę gdzieś na chwilę z nowymi figurkami. I psem. Mam jeszcze kilka takich porzuconych serii w zanadrzu. Ktoś chętny na liski w lesie?



8 komentarzy:

  1. Zdjęcia z pajączkiem wygrywają wszystko, aww. ♥ Jestem chętna na liski w lesie i wszystkie Twoje zapomniane zdjęcia!
    I tak, proszę, błagam, zrób świąteczny tag. Uwielbiam tagi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za miły poranek kiedy czeka na mnie nowa dawka zdjęć od mojego ulubionego fotografa. 💖 Zwykle w każdej sesji znajdzie się jedno czy dwa zdjęcia, które są tak wyjątkowe, że bez wahania nazywam je swoimi ulubionymi. Teraz jest inaczej. Wszystkie tak pięknie się uzupełniają, tak przyjemnie się je przegląda. Aż ciężko to wyrazić.

    Jak najbardziej jestem za tagiem. W tamtym roku (chyba) takiego nie było, a uwielbiałam czytać te sprzed dwóch lat. I nie ma wtedy wymówek, że brakuje pomysłu na posty, więc choć na chwilę blogi odżywają. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawaj więcej zdjec xD
    Kocham to, że masz takie świetne pomsyły na zdjęcia, a wykonanie to CUDO♥
    Omg te zdjęcia z pająkiem są tak cudne <3
    i to zdjecie z tym prawdziwym trzmielem czy coś jest też mega śliczne <3
    Kocham twój obiektyw, pragnę poznać jego ,,imię''

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpadłam tu dość przypadkiem i zatrzymałam się... bo te zdjęcia są prześliczne! Kolory świetnie ze sobą współgrają, na każdej fotografii kompozycja jest bardzo fajna, podoba mi się pojawiający się na kilku mroczny klimat. Po prostu przepiękne. Jestem zupełnie oczarowana <3

    OdpowiedzUsuń