sobota, 21 grudnia 2019

Wesoły tag Studia Parapet

Cześć wszystkim. Wpadł mi do głowy pomysł, że skoro jest nas tak mało i wraca tak bardzo aktualny temat hej blogosfera umiera zróbmy tag. Ja wiem, że to nie recepta na brak blogów, ale czemu nie. Nigdy jeszcze żadnego nie stworzyłam, a mnie osobiście taka forma wpisu zaproponowana w czerwcu przez lpsfoto bardzo rozruszała i znowu zaczęłam pisać, a nie tylko wrzucać kolejne samotne foty. Może ma to jakieś właściwości nawiązywania relacji między blogami, hmm? Pobawmy się, nominuję was wszystkie. To może jakaś edycja świąteczna?
  1. Ostatni raz kiedy dostałaś LPS na święta?
  2. Bawiłaś się w wigilię dla LPS?
  3. Planujesz post z okazji Bożego Narodzenia?
  4. Świąteczne piosenki?
  5. Marzenie pod choinkę?
  6. Opisz nam ja wyglądasz.
  7. Jaką masz osobowość?
  8. Dlaczego założyłaś bloga?
  9. Hobby poza LPS?
  10. Ulubiony film za pomocą gifa?
  11. Niespełnione marzenie LPS z dzieciństwa?
  12. Masz gadżety Littlest Pet Shop?
  13. Powiedz, kto wie, że zbierasz plastikowe figurki.
  14. Prowadziłaś wcześniej inne blogi LPS?
  15. Wesołych świąt.
Zapraszam do wzięcia udziału w tagu. Szło mi mozolnie, a do świąt zostały już tylko dwa dni. Z tego powodu sama nie napisałam jeszcze własnych odpowiedzi, ale zrobię to! Udostępniam i zachęcam do odpowiadania na pytania na swoich blogach. Ten gif jest dosyć... przerażający.

5 komentarzy: