środa, 28 września 2022

Jaszczury

 

Ten post leży tak przygotowany od maja, a zdjęcia zrobione były bodajże w kwietniu albo marcu. Brakuje tylko tekstu, czas go uzupełnić. Wyobraźcie sobie, że to nie przebijająca się po zimie wiosna, a młoda jesień. Przy tym martwym krzaczku wizualizacja powinna być ułatwiona. Pewnie rzuca wam się w oczy ta jaszczurka we wzorki. Dostałam ją razem z innymi figurkami podczas wymiany za roślinki.





Jest zrobiona z dziwnego, ale dosyć dobrej jakości plastiku. Jednak, jak widzicie, oczka pozostawiają wiele do życzenia. Myślałam, że to może z jakiejś gazetki albo dodatku, bo przy nich Hasbro nie wysilało się, jeśli chodzi o design i wykonanie. Szczerze, nawet ostatnie partie G2 byłam w stanie wziąć za podróbki, bo tak fatalnie były pomalowane. Przypomina mi się w tym momencie mama buldog, którą widziałam bez opakowania z tak fatalną, tłustą farbą. Byłam pewna, że to nie oryginał. A jednak.


Wrzuciłam jaszczurę z pytaniem na story na lpsowym instagramie i dowiedziałam się, że to bootleg z Rumunii. Tutaj, możecie zobaczyć więcej figurek z tej serii. Taka ciekawostka. Pomimo tego, że to podróbka, mi się całkiem podoba. Co o niej uważacie?












Teraz trochę zdjęć w wodzie, bo chyba nie mogłam się zdecydować na jedno. Jako jedyna z rybich kształtów, ta rzeczywiście unosi się na wodzie, jakby pływała. Co tu więcej mówić, za cztery dni wracam na uczelnię... Mam jednak w miarę dobre nastawienie, bo przedmioty nie wydają się tak przerażające i nie są w takiej ilości, co w tamtym roku. Jedynie to, że znowu czeka mnie przyzwyczajenie się do czegoś nowego i to poranne wstawanie. No i te bloki fakultatywne. Nie wiem, czy lepiej wybrać analizę farmaceutyczną, czy farmację przemysłową...








Do zobaczenia!
Hippie

8 komentarzy:

  1. Ja mam tylko jednego jaszczura :') Co do tego fake'a, to jest ładny, ale Oczki pozostawiają wiele do życzenia. Trzymaj się <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie ciekawa jest ta figurka, nie wiedziałam nawet, że istnieją jakieś konkretnie rumuńskie bootlegi! Byłabym w stanie uwierzyć, że jest z blindbagów albo z tej serii do dekorowania, z której chyba zapożycza troche design. Zdjęcia mają świetną atmosferę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. cholera, zawsze byłam zapaloną miłośniczką jaszczurek i tym podobnych, mimo, że żadnej jaszczurki nie posiadam... muszę to wreszcie zmienić, może wreszcie uda mi się kupić jakieś nowe lps?
    Zdjęcia niesamowite, kosmiczne, wspaniałe, cudowne jak zawsze. Mój faworyt to zdecydowanie zdjęcie różowej jaszczurki z tymi zielonymi sukulentami(?). No a zaraz po nim zdjęcia rybki. Giga ciekawy pomysł na robienie zdjęć w wodzie.
    Kurcze, muszę też wreszcie pokombinować z jakąś sesją albo coś... ostatnio się opuszczam.
    Wszystkiego dobrego i powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i zapomniałabym - kocham wszystkie twoje jaszczurki i uważam, że ta rumuńska też jest zajefajna.

      Usuń
  4. hejo, dawno mnie nie było. bardzo ładny jest ten wzorkowy gekon, wygląda jakby był z mini deco pets, nie powiedziałabym że to fake. byłam pewna że po prostu okazało się że istnieje figurka tego kształtu którą po prostu przeoczyłam na lpsmerch xD
    śliczne zdjęcia! powodzenia na uczelni! wybierz farmę przemysłową (odpowiedź wcale nie jest podyktowana tym że moja mama prowadzi fakultety z tego xdddd)

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie, jak zrobić takie zdjęcia rybce?! Przecież to jest mistrzostwo!

    -mcw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właśnie skill, kiedy stare wiadro robi klimat.
      -mcw

      Usuń
  6. Wow, jak zawsze zdjęcia mistrzowskie<3
    Cholera, muszę zdobyc jakieś jaszczury…
    - Moon (KKL) <333

    OdpowiedzUsuń