piątek, 22 września 2023

Basic Fun - przecieki nowych LPS?

W związku z nadchodzącą w 2024 premierą nowych LPS, które mają być produkowane przez Basic Fun, powoli pojawiają się przecieki domniemanych nowych figurek. Zaczęło się od - zaskakująco ambitnej - podróbki nowej pandy w pudełku, którą zdemaskował napis "Masbro" jako producenta.


źródło: Littlest Pet Shop Wiki



Dzisiaj wpadłam na kolejne modele. Oryginalnie udostępnione na profilu rareslpscrecpe, szybko zostały poddane weryfikacji przez kolekcjonerów na Instagramie. Fashionable LPS zwróciła się o nie z pytaniem do samego Basic Fun, które szybko zdementowało plotki.

Firmy mają jednak obowiązek zaprzeczyć takim doniesieniom ze względu na prowadzoną kampanię promocyjną. Wprowadzenie nowych pet shopów do sklepów jest zaplanowane na jesień 2024, co by było, gdybyśmy rok wcześniej poznali przyszłe modele? Oczywiście zainteresowanie zdążyłoby spaść do następnego roku, tak samo jak liczba potencjalnych klientów. Nie jestem w stanie udowodnić, że te figurki są oryginalne, ale nie zaprzeczam takiej możliwości. Jestem ciekawa jaka jest Wasza opinia? Czy macie w planach zakup nowych figurek od Basic Fun?


hippie

9 komentarzy:

  1. Jesień? Wydaje mi się, że mówili o styczniu/lutym
    Jeśli te designy są prawdziwe i faktycznie wypalą - iguanosmok jest śliczny, ale spodziewałam się bardziej spokojnych, naturalnych kolorów. I na takie liczę w 2024 ^^
    Ale mimo wszystko, te przecieki, niepotwierdzone prototypy... jest to interesujące i poniekąd wciągające :3
    Oczywiście plany kupowania nowych petszopków są, mam tylko nadzieję, że merch / Tot Sisters będzie tworzyć także 'spisy' figurek od Basic Fun. I że znajdę miejsce na półce ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + przy małpach malowanie przypomina mi trochę nowsze generacje i nie jest zbyt dokładne czy staranne, ale w końcu to tylko prototyp. Albo może nawet nie 🙃

      Usuń
    2. W końcowej wiadomości zaprzeczają, że to ich prototypy i wspominają o powrocie w jesieni następnego roku. Tak zwykle bywa, że terminy zwykle się obsuwają, a nie odwrotnie. :/ Ale może na Toy Fairy 2024 coś pokażą, a to przełom lutego!

      Usuń
    3. A przepraszam, piszą, że już jesień się zaczyna i ciężko pracują nad LPS, które mają wejść w 2024. Więc może ten luty 2024 jest aktualny???

      Usuń
    4. Pewnie już wiecie po wczorajszych newsach, ale figurki będą podobno na wiosnę, a w grudniu lpsy pojawią się w robloxie, ale jestem na tyle stara, że nie ogarniam o co chodzi w tej grze oprócz chodzenia w kółko xd

      Usuń
  2. jejku, ta iguana i filetowa małpka są śliczne. jeśli pojawią się u nas w sklepach, to z pewnością kupię. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wątpię, że będą dostępne w Polsce. To nie stricte Hasbro a Basic Fun a oni swoje zabawki sprzedają głównie w Walmartach itp.

      Usuń
  3. Gdzieś słyszałam, że ta panda to jakiś custom, albo podróba. A jeżeli chodzi o następne LPS, to myślałam na początku, że może prototypy, bo jakościowo tak trochę słabo wyglądają, ale skoro sami Basic Fun zaprzeczyli, to koniec z domysłami. Swoją drogą fajnie, że mają kontakt z fanami i odpisują tak ciepło i po ludzku. To dobrze wróży.

    Zastanawiam się czy będą bazować na reedycjach starych figurek czy stworzą jakieś nowe zestawy. Bo muszę przyznać, że o ile cieszy mnie fakt, że wracamy do G2 to jednocześnie mnie martwi, że ten powrót będzie tylko odgrzewaniem kotletów, mam nadzieję, że nie tylko! A jeżeli zrobią tylko nowe figurki, to też nie będę zadowolona, bo niektóre zestawy potrzebują reedycji, np. jamnik #909.

    Więc dla mnie idealnie by było gdyby odświeżyli stare zestawy, tworzyli nowe i jeszcze lepiej - dodali nowe kształty. Te nowe kształty to było coś, co kochałam w nowej generacji, nie odbierajcie mi tego. :(

    Ja kupuję na pewno, nawet się nad tym nie zastanawiam. Chociaż czekanie kolejnego roku trochę mnie boli, zanim do nas trafią to może nawet trzeba będzie poczekać ponad rok. A to już studzi mój zapał.

    Ale dobrze, że w końcu coś się rusza w tym temacie. Nawet jeżeli to tylko plotki i fake'i, to w końcu jakieś wiadomości! Bo ileż można było czekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prototypy okazały się prawdziwe, bo na tamtym Instagramie pojawiło się kilka lps (kameleon, aksolotl), które pojawiły się już wczoraj oficjalnie. Firma musiała zaprzeczyć. Będą nowe kształty, na pewno aksolotle 😍

      Usuń