piątek, 6 stycznia 2017

random repeat

Dzisiaj chciałabym - chociaż mamy początek stycznia - podsumować wakacje. A tak. W tamtym czasie robiłam mnóstwo zdjęć LPS'om i mojej Pullipce Janis. Niektóre dodałam tu: alutkaegon.pinger.pl a niektóre w ogóle nie zostały udostępnione większej liczbie osób. Dlatego tym poście pokażę wam totalną mieszankę petków, kwiatków i co tam jeszcze wynajdę w zakurzonych folderach na moim laptopie.


To jest Hunter. Jedno z moich LSP'owych marzeń. Polowałam na niego od jakiegoś czasu, a pod koniec wakacji udało mi się go zdobyć. To pierwszy model bullteriera, dodany chyba do jakiegoś zestawu z jakimś pokazem mody czy czymś podobnym. Zdjęcie zrobione na wsi. Piękna pogoda, boska okolica... Chcę znowu wakacje :)


Jak nazwać najlepiej dać na imię pancernikowi? Pancernik de Kid! Figurka w otoczeniu pustyń i prerii dzikiego zachodu. Słońce przygrzewa, piach sypie się w oczy ahh szkoda, że mnie tam nie ma. Mam ochotę na dobry western, a może ktoś kojarzy Wiesława Wernica?


A tu kolejna moja pustynna przyjaciółka - Melisa. Naprawdę nie mam głowy do żeńskich imion... Mówię wam.


Dwie australijskie siostry. Po lewej: Moje pragnienie z dzieciństwa. Pisałam o tym kiedyś. Zbierałam na nią naklejki, a na koniec w sklepie powiedzieli mi, że już ich nie ma. Chyba zostanę Jokerem 😉 Po prawej: Równie urocza koala, kupiona kilka lat temu. Miała mi zastąpić niebieską, ale to nie to samo. Mając 14 lat (!) kupiłam sobie na allegro obiekt moich marzeń,


Mój charcik za czasów dzikich pet shop'owych zabaw zawsze, ale to zawsze był tylko sportowcem. Mam takie dwa. W ogóle mam sporo powtórek, bo kiedyś wykupiłam kolekcję koleżanki. Ale nigdy nie lubiłam się wymieniać. Dopiero jakoś w czerwcu pierwszy raz wymieniłam moją małpkę na chomika z jabłuszkiem. 'Odważyłam' się to zrobić, bo wiedziałam że pójdzie do odpowiedniej osoby - mojej przyjaciółki 😄






 To nawet nie jest pet shop, ale lubię to zdjęcie. Dla niewiedzących - to figurka Moshi Monsters 😉 







Mam nadzieję, że taki typ posta wam się spodobał. Zapraszam do komentowania, udostępniania - i oczywiście czytania kolejnych! 😊

Egon☮lsen


Kto oglądał dziś w nocy Pulp Fiction klaśnie raz, kto oglądał dziś w nocy Pulp Fiction klaśnie raz 😆


4 komentarze:

  1. Typ posta? Super!! Bardzo mi się spodobały zdjęcia, a sam tekst miło się czytało ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeprzeprzesłodkie zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie zdjęcia! Masz talent <3

    OdpowiedzUsuń