sobota, 28 stycznia 2017

Rule number two, no outside food.

Co interesującego mam dziś do powiedzenia? Przez to, że najnowszym newsem jest ,,O nie! Koniec ferii i w poniedziałek do szkoły!'' jedyne co mogę z siebie wykrzesać jest standardowe... ,,Hej! w dzisiejszym poście zdjęcia LPS''. I na tym polegać będzie mój post. Spróbuję tylko go trochę ubarwić epitetami. 

Wczorajszy dzień spędziłam na dokańczaniu mojego przemówienia do szkoły na temat kultury w świadomości współczesnej młodzieży. Ma ono na celu z nutką aluzji do konkretnych osób w z pozoru niewinny sposób pokazać co sądzę o dzisiejszym pokoleniu. Po jego wygłoszeniu na forum klasy mam zamiar je tu umieścić. Po skończeniu (może bardziej gwałtownym porzuceniu) pisania, obejrzałam odcinek serialu Simpsonowie. Jest to kreskówka dla starszej widowni (żeby nie powiedzieć dla dorosłych) produkowana od 1989 roku. Lubię ten serial, ale jedyną rzeczą, która naprawdę mi się nie podoba jest naśmiewanie z chrześcijaństwa. Jestem katolikiem i w moim odczuciu jest to bardzo dużą zniewagą z ich strony.


Wybrałam odcinek ,,How I spent my strummer vacations''. Opowiada o tygodniowym obozie, na który wyjechał Homer. Jedynym powodem dlaczego obejrzałam akurat ten są The Rolling Stones! Wystąpiły animowane, ,,simpsonowe'' postacie Micka Jagger'a i Keitha Rochards'a, które dubbingowały legendy rocka we własnej osobie. Odcinek i d e a l n y dla mnie 😄 Strasznie mnie bawił, a nawiązanie do ,,Voodoo child'' Jimiego Hendrix'a powaliło mnie już całkowicie 😂


Część dzisiejszego dnia spędziłam na dworze. Robiłam zdjęcia LPS'om i jeździłam z moją młodszą siostrą z górek na workach z sianem. Nie znalazłyśmy sanek, ale worki to nawet fajniejsza alternatywa 😉











Oprócz tego zrobiłam też domową sesyjkę Pullip. Co nowego u moich lalek? Zamówiłam im ubrania i znalazłam miniaturową butelkę szampana, której szukałam na sylwestrową sesję zdjęciową. Przez to wszystko lalki spędziły imprezę z samymi kieliszkami 😂 Możecie zobaczyć te zdjęcia blogu Egon☮lsen, do którego macie link na pasku gadżetów z prawej strony. Jeżeli chcecie więcej Pullip tutaj, dajcie znać w komentarzu. Dodałam jeszcze kilka innych gadżetów takich jak ankieta (dzięki za miłe ocenianie) i zakładkę z e-mail'em do kontaktowania się ze mną.
Połączyłam LPS i Pullip...







Do zobaczenia 
~Egon☮lsen

2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia *o*
    Woow ależ twoja Pullip się zmieniła, a jak jej ślicznie w sukience!!! ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz super zdjęcia! Szczególnie urzekły mnie zdj tej laleczki Pullip ^^ Słodkie lps :D

    OdpowiedzUsuń