środa, 21 marca 2018

zim❅wa sesja

Dzisiaj w szkole: Idę na zajęcia z angielskiego i widzę jakieś dziewczynki tak na oko z czwartej klasy bawiące się figurkami LPS. Podchodzę i mówię "wooow Pet Shopy, ale super! Jakie macie?" Nie miałam czasu się przyglądać okazom, ale miały ich duużo 😍 Nietypowe zjawisko w tych czasach. Żeby dzieci bawiły się petkami zamiast żenującym musicaly, albo snapem? Szacun.

W niedzielę pomyślałam sobie, że dobrze byłoby wyjść z lalkami na zdjęcia, bo nie miały żadnej zimowej sesji w tym sezonie, a skoro wróciła zima... Już miałam zamiar zmieniać zdjęcie profilowe na jakieś bardziej wiosenne, a tu co? W ferie tak nie było jak jest teraz. Ha, nawet w święta! Zabrałam tylko moją Pullipkę Janis, ale i tak większość czasu zdjęciowego dostało się LPS'om. Było tak zimno, że kilka razy szłam na klatkę schodową, żeby odgrzać dłonie. Dzisiaj pierwsza poważniejsza sesja Judy #2509 i Lukrecjusza #1831! 😃








Ta wydra ma taki śliczny uśmieszek ♥




Tyle na dziś :)
Do zobaczenia 😊


7 komentarzy:

  1. Heh,a ja dziś się dowiedziałam,że dziewczyna,którą znam od grubo ponad 2 lat zbiera LPS xD

    Piękna sesja ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się czasem z kol bawię LPSami na przerwie <3
    Śliczne zdjęcia <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam twoje zdjęcia, przysięgam, zwłaszcza ostatnie zdjęcie Lukrecjusza to cud miód i diamenty
    I zaskoczyły mnie te dziewczynki, bawiące się LPS
    Mieszkam naprzeciwko podstawówki i jak jestem z rana w domu to widzę dzieciaki na szkolnym boisku. Jedyne co widać to telefony w łapskach, a jedyne co słychać to rzucane po cichu kur*y i dzi*ki (oczywiście tak żeby nie słyszał nauczyciel, ale pochwalić się przed resztą jakie to są dorosłe)
    Ja podziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. aww ta wyderka taka słodka ;w; tak się patrzy do góry... ♥ jak zawsze przepiękne zdjęcia x3

    OdpowiedzUsuń
  5. Judy ślicznie wychodzi na zdjęciach... Jak je oglądam, to jeszcze bardziej chcę mieć tę figurkę. Najbardziej podoba mi się trzecie zdjęcie... i co to jest na drugim? :o

    OdpowiedzUsuń
  6. Matkooooo.... jaki piesio jest sweet!!!!!!!!! Super zdjęcia ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia Judy mają w sobie to coś :) Są przepiękne! I idealnie oddają zimowy klimat... Najbardziej podobają mi się zdjęcia nr 1, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7 ^^
    U mnie Judy to... Tomek ♥

    OdpowiedzUsuń