środa, 28 marca 2018

25.03.2018

W niedzielę, byłam u dziadków na wsi. Wyjątkowo było dość ciepło i słonecznie, żeby wyjść na zdjęcia. Zabrałam ze sobą Sonię, kilka figurek i poszłam w plener.








"We want you"





everybody's gone surfin'...


...Surfin' U.S.A.











 


W sumie byłam na zdjęciach dwa razy jednego dnia. Poszłam drugi raz z dwóch powodów:
#1 Lustrzanka padła mi podczas pierwszej sesji
#2 Po południu było świetne światło ♥

Odpowiedź na komentarz Loke. Na drugim zdjęciu jest mech :)
Dodałam gadżet, który widzicie poniżej. Kliknijcie jeżeli przeczytałyście posta!
Pozdrawiam,
Hipis

☙❤❧

7 komentarzy:

  1. Mówiłam to już, ale powiem jeszcze raz - ubóstwiam twoje zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne *O*! zwłaszcza te o zachodzie slońca ♥ *~*

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje zdjęcia są tak inspirujące, że mam teraz ochotę wziąć aparat i iść w las na sesje :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ty to robisz że tę zdjęcia są takie piękne? *o*

    OdpowiedzUsuń
  5. *wzdycha* naucz mnie robić takie zdjęcia... ;w;

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe są te końcowe zdjęcia z tym szopem ^^

    OdpowiedzUsuń