niedziela, 17 września 2017

Delilah


"You make me smile when I'm just about to cry 
You bring me hope, you make me laugh - you like it 
You get away with murder, so innocent
But when you throw a moody you're all claws and you bite - 
That's alright"

~ Queen

Oh my, oh my, oh my - you're unpredictable
Zdobyłam moją wymarzoną kotkę, którą straciłam 10 lat temu.
To tak w jednym zdaniu, żeby nie owijać w bawełnę.

Uznałam, że najlepszym imieniem dla niej będzie Delilah. Zawdzięcza je ulubieńcowi Freddiego. Mimo, że ostatnio moja kolekcja powiększyła się o 9 nowych figurek, kiedy zobaczyłam ją, nie było innej możliwości niż natychmiastowy zakup. Byłam nieźle podekscytowana, obawiałam się, że ktoś mnie ubiegnie, ale na szczęście dotarła do mnie bezpiecznie w środę razem z uroczym różowym kapciem, którego zastosowania nie znam. Dodatkowo powiem, że zaprzyjaźniła się z Mickiem.


⭐⭐⭐


⭐⭐⭐


⭐⭐⭐


⭐⭐⭐




~Hipis




7 komentarzy:

  1. Super że znowu ją masz!
    <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Oddaj! Oddaj..! Starbucksy xD! Kotek też śliczny 😂👌👌.




    Starbucksy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezusie, ona jest naprawdę śliczna!
    Zazdroszczę kubeczków ze StarBucks'a ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kotka :) I fakt najlepsze imię dla niej!!! :) XD Ejjjjjj ja też chcę mieć takie kubeczki :) XD :)

    ~puddinka

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna owo
    Oh taaaak, niech się zaprzyjaźni z Mickiem, który będzie jej się zwierzał, że jest gejem XDD!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka cudna^^ Świetni będą z nich przyjaciele :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Na tę kotkę nigdy zbytnio nie zwracałam uwagi,ale teraz zdałam sobie sprawę z jej piękna ♥

    Zazdroszczę kubeczków z StarBucks'a! ;)

    OdpowiedzUsuń