niedziela, 3 września 2017

Wakacje 2017

03.09.2017 21:37 Czas na dobre pożegnać się z tegorocznymi wakacjami. Ale nie ma co się smucić, czekają nas kolejne w przyszłym roku 😊 Po drodze mamy święta, ferie i pomniejsze przerwy od szkoły. Tym razem nie mam zamiaru się tym wszystkim dołować. Kiedyś musiały się skończyć, a teraz najlepiej je podsumować! 😄 To pierwszy rok kiedy serio prowadzę LPS'owego bloga. Wcześniej myślałam, że to społeczeństwo wymarło 😂 Po założeniu go wpisuję "Blog Littlest Pet Shop", a tam nagłówki sprzed dwóch lat traktujące o tym, że ktoś odchodzi.
Lipiec i sierpień są dotychczas najowocniejszymi miesiące na Studiu Parapet. Zrobiłam kilka nowych rzeczy: pokazałam się, pisałam o charakterach (co u mnie niespotykane), kupiłam dużo figurek, pisałam posty o figurce Dżokusia (lubię to zdrobnienie 👅), lalkach, a przede wszystkim robiłam maaaasę zdjęć.


Dziękuję wszystkim za miłe komentarze i odwiedzanie bloga, miejmy nadzieję, że nie zrobi się tu pusto podczas roku szkolnego 😊


Z okazji pożegnania lata moja ulubiona piosenka mojego ulubionego artysty - Ferddiego Mercury'ego 😀





Polecam również piosenkę o Delilah - kotce Freda, która sikała na meble 😁

Papaaaa
~Hipis
🍹🐈

3 komentarze:

  1. Superowy kolaż~. Widziałaś moją odpowiedź na twój komentarz u mnie xD? Jeśli nie to napiszę jeszcze tutaj, że fo stworzenia kolarzu zainspirowałaś mnie ty jak pisałaś, że jakiś kolaż zrobiłaś, a ja myślałam że to była Loke xDD. Nooo, mam nadzieję że zrozumiałaś bo ja sama chyba nie rozumiem xDD

    OdpowiedzUsuń