wtorek, 19 stycznia 2021

Śnieżny patrol

Na początek chcę was wyściskać za cieplutkie przyjęcie ostatniego wpisu, naprawdę dużo to dla mnie znaczy i motywuje do dalszego prowadzenia bloga ♥️ Dzisiaj dosyć spontaniczny post ze zdjęciami, którym nie było dane jeszcze dobrze się ogrzać i najświeższymi informacjami o nowych figurkach. 

W piątek, po całym dniu sesji i małej wizycie w ciuchalndzie, jechałam z nowo nabytym Stevenem do domu. Po drodze odpaliłam, tak z czystej ciekawości, olx i dostrzegłam fajną ofertę m.in. z dwoma spanielami i dogiem 6 złotych za sztukę. Moja porywczość podkręcana naiwnością się odpaliła i zapytałam, czy są jeszcze dostępne. Minęło 3 godziny od dodania ogłoszenia, więc byłam pewna, że zostały już kupione, ale nie zaszkodzi zapytać.

Dostępne. Jest Pani zainteresowana? Ja nie zainteresowana pet shopami? Znowu złożyłam wspólne zamówienie z Nestiv i jest ona teraz bogatsza o dwie figurki - persa #1761 i #2188. Sprzedawca mieszka w Warszawie, dlatego musiałam wybrać wysyłkę pocztą, ale ku mojemu zdziwieniu, wczoraj napisał mi, że ma sprawy do załatwienia w moim mieście i może podrzucić mi figurki. Pięknie.

Samochód podjechał pod mój dom akurat pod koniec hisu. Swoją drogą, jestem niezwykle ciekawa, jak bardzo podejrzanie w oczach moich sąsiadów jest to, ile aut przyjeżdża do mnie na chwilę i podjeżdża. Dla niewtajemniczonych, wkręciłam się w wymianę roślin doniczkowych i gdy rozdawałam sadzonki koleusa za darmo, ludzie tak się na nie nakręcili, że codziennie pojawiało się u mnie co najmniej kilka aut. Dajcie znać, czy w waszej okolicy prężenie działają takie facebookowe grupki i czy chcecie jakiś roślinny pościk.

Miło z jego strony, że oddał mi pieniądze za dostawę, mimo że musiał zboczyć z trasy, bo obwodnica z Warszawy nie prowadzi przez zadupie, na którym teraz mieszkam. Przyznaję się bez bicia, naiwna ze mnie osoba. Jak się okazało, jedna na trzy figurki okazała się być fake. To pierwsza, na którą spojrzałam w domu, dlatego zmroziło mnie, gdy zobaczyłam u figurki o numerku grubo ponad 2 tysiące niebieski magnes. W szoku, szybko poleciałam na grupę LPS'owego collabu na instagramie, także dzięki foto za pomoc. Mam nadzieję, że zdecydujesz się na tego spaniela :3 Kupiłam dubla i myślałam nad wymianą z kimś na innego popa (może ktoś chce #298?), ale sprzedać też mogę. Czuję, że tekst wyszedł chaotycznie, ale to chyba najlepiej oddaje uczucia, osoby, która kupiła się podróbkę pet shopa. Nie ma tego złego, bo wystawiłam go na vinted i po 10 minutach w pełni świadoma jego nieoryginalości osoba kupiła go ode mnie za 9 złotych. Podkreślę tylko, że ja wydałam na niego 6. Reasumując, ma teraz doga o numerze #1688 i spaniela #298, którego mam zamiar wymienić lub sprzedać. Czas na prezentację tych niesamowitych osobistości. Muszę jednak nadmienić, że 8 stopni mrozu nie pobudzało we mnie kreatywności i nie pozwoliło zbyt długo gościć na dworze.

tak jak zasugerowała foto po akcji z fake czy nie fake, zrobiłam podwójną sesję spanielkom







Fascynujący sopel na moim samochodzie











Dostałam nawet dodatki








Na koniec prezentacja całej grupy, której nie zrobiłam na dworze, bo zamarzł mi mózg i zapomniałam. Dwa środkowe powędrują do Nestiv, dlatego pewnie zrobię im jeszcze sesję. Póki co nie mają imion, ale doga chyba nazwę Michael. Pozdrawiam, Hippie.

6 komentarzy:

  1. Jejciu, świetny klimat mają te zdjęcia. Zwłaszcza ostanie bardzo mi się podoba.
    I tak, chciałabym post o roślinkach!
    Takie grupki facebookowe w moim 'mieście' polegają jedynie na narzekaniu na wszystko co się da, hah.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Skoro mam pozytywny odzew na roślinki to na pewno zrobię, chociaż raczej bliżej wiosny, bo zima to średni sezon na robienie cokolwiek z nimi.
      Oj narzekanie na lokalnych grupach to ich nieodłączny element. Komuś wczoraj uciekł kot na dzielnicy, na której mieszkałam i przecież połowa komentarzy to krytyka jak można było być tak nieodpowiedzialnym. Ciężko aż sobie wyobrazić co musi teraz właściciel.

      Usuń
  2. Nie masz pojęcia, jak wielką jesteś dla mnie inspiracją - twoje zdjęcia są po prostu niesamowite. Jak ty to robisz?
    I nie miałabym nic przeciwko postu o roślinach, wręcz przeciwnie - szukam właśnie pomysłów na ciekawe rośliny do pokoju! ^^
    Nie używam żadnych 'tradycyjnych' portali społecznościowych, to po prostu nie dla mnie, ale pomysł wymiany roślin jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo ci dziękuję za te słowa ♥️

      W takim razie szykuję post o roślinach :D
      Świetnie, że są jeszcze ludzie, którzy nie używają portali społecznościowych. Mi przy nauce zdalnej ciężko się bez nich obyć, bo oprócz tych przeklętych teamsów, cały czas na posterunku jest messenger. Dlatego lubię sobie zrobić co jakiś czas detoks od tego świnstwa.

      Usuń
  3. Jeszcze raz gratuluję zakupu takiej okazji! Nadal nie mogę uwierzyć, że ktoś kupił tą podróbę.
    Dog jest prześliczny, ale jeśli chodzi o zakup spanielki mogłabym ją zarezerwować do początku lutego (raczej zdecyduje się na zakup, jednak muszę zdobyć pieniądze, bo dzisiaj zamówiłam jedną paczkę :'D).
    Jeśli chodzi o roślinkowe grupki to niegdy się nie zagłębiam czy u mnie w mieście coś takiego funkcjonuje, ale muszę koniecznie sprawdzić! A jeśli chodzi o notkę o twoich roślinach to czekam na niego od kiedy wspomniałaś o nich na Instagramie 🌱
    Przejdźmy może do zdjęć - jak zwykle jestem zakochana ❤️ szczególnie pierwsza, trzeci i piąta i ostatnia fotka wygrywają ⭐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spanielka czeka :3
      Notkę o roślinkach na bank zrobię, ale czekam do wiosny, bo zima to dla nich najgorszy sezon. Słabo rosną, nie robi się zaszczepek ani nic... ale zrobię na pewno. Chętnie się dowiem o czym chciałybyście poczytać. Czy o tym jak zacząć, czy o grupach czy może o tym jakie rośliny jakie wymagania. Nie wiem 😅

      Usuń