środa, 27 stycznia 2021

Więcej śniegu


 






























17 komentarzy:

  1. Piękne! Szczególnie podoba mi się drugie, mam ostatnio obsesję na punkcie połączenia szarego z pastelami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ☺️ przyznam, że mi również najbardziej przypadło do gustu tutaj zgranie kolorów z otoczeniem Michaela.

      Usuń
  2. Ahhh tak długo mnie tu nie było, tyle cudownych zdjęć mnie ominęło. I kolejny raz zmieniłam konto więc nikt nie wie, że jestem z littlest memories hahah. Zdjęcia przepiękne jak zawsze hippie! Cieszę się, że znów je oglądam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej 💙 super, że jesteś! 😊 Mam nadzieję, że zobaczę coś jeszcze u ciebie na blogu, bo - jak widzisz - ja się ze swoim nie mogę rozstać...

      Usuń
    2. Oj, ja chyba też jestem dożywotnio przywiązana do mojego bloga

      Usuń
  3. Fajne buty! U mnie już po śniegu. Ale hej, był cały tydzień. I tak jest się z czego cieszyć. :D Zdjęcia piękne jak zawsze, co tu dużo mówić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😅 u mnie śnieg leży do dzisiaj. Od tamtych wielkich mrozów miał tylko jakąś dwudniową przerwę. Póki nie muszę iść do szkoły i odśnieżać sobie rano samochodu, mi pasuje 🌞

      Usuń
    2. Jestem w ogromnym szoku, że nadal potrafi sypnąć! Może jeszcze zimny wrócą. xd

      Usuń
  4. Ahh, nie mogę się napatrzeć na czwarte zdjęcie. I zgadzam się z Miną, szary z pastelem cudownie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztowało upadek figurki w zaspę śniegu, ale chyba było warto 😝

      Usuń
  5. Czemu zdjęcia ze śniegiem są tak piękne?? Nie wiem, na pewno widać w nich specyficzny klimat, który powiększa dodatkowo fakt, iż porządnego śniegu dawno u nas nie było haha :) Druga fotka skradła moje serce...

    OdpowiedzUsuń
  6. ajajaj jak ty to robisz? te zdjęcia są takie NIEZIEMSKIE jejuuuuuuuu 💕💕💕
    w wszystkich jestem zakochana ✨ 2, 3, 4 i 5 wygrywają! <3 czekam na więcej fotek na śniegu (i mam nadzieję, że dog szybko oddał szaliczek Mick'owi hihi)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ❄️ mam już kolejne ale trochę mi nie wyszły 😅 a Mick już odzyskał swój szaliczek :3 🧣

      Usuń