czwartek, 12 lipca 2018

Like a Rolling Stone

Ladies and gentelmens - The Roling Stones! Na scenie pojawia się kapela i zaczyna show Street fighting manem. Mick biega po scenie wykonując swoje charakterystyczne ruchy. Ciężko było za nim nadążyć wzrokiem. Dla kogoś, kto nie zna Jaggera, 74-latek z kondycją wysportowanego młodzieńca może wydawać się czymś niemożliwym. Ludzie szaleją - Stonesi pojawili się u nas po raz czwarty. Za mną najpiękniejszy koncert na jakim mogłam być. Szok i niedowierzanie, że na własne oczy widzę legendy rocka, których słucham codziennie. Coś niewyobrażalnego. Przeżywanie koncertu momentami nawet ze łzami w oczach, czy opadniętą szczęką. Można było spodziewać się, że zagrają i pójdą do domu. Chłopaki jednak nadal wkładają w to mnóstwo serca. Gdyby nie lubili tego co robią, od dawna siedzieli by na kasie. Mick się postarał, mówił do nas mnóstwo rzeczy po polsku. Bardzo cieszę się, że odpowiedział też na list Lecha Wałęsy ironicznym komentarzem wyśmiewając polski rząd. Czas minął bardzo szybko, wszyscy wiwatowali, dopóki Stonesi nie wyszli na bis. Po dwóch kolejnych utworach pożegnali się. Ronnie odtańczył floss dance 😂 (musiałam sprawdzić jak to się nazywa), Charlie rzucił pałeczki, słyszałam nawet o kostce od Keitha.


Miałam niezwykłe szczęście, że udało mi się kupić bilety na przedprzedsprzedaży. Bilety już na przedsprzedaży rozeszły się w ciągu minut, serwery wariowały, wielu ludziom anulowały się zamówienia i było po wszystkim. Ominęłoby mnie niepowtarzalne, wręcz historyczne dla dla miłośników muzyki wydarzenie. Zabawne, jak jedenaście lat temu ludzie mówili, że idą na Stonesów, bo to na pewno ostatnia okazja. 


Tutaj filmik z Mickowym tańcem



2 komentarze:

  1. SUper :3 Sama bym chętnie poszła xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno świetne przeżycie dla każdego fana. To wow, że jeszcze koncertują i w ogóle. Mój tata bardzo ich lubi ^^ ale i tak się nie znam, które to ich kawałki, bo on słucha naprawdę wielu artystów.
    Btw ostatnio widziałam bluzkę "Rolling Stones" z takim wysuniętym językiem w Croopie; od razu mi się wspomniałaś heh ;3

    OdpowiedzUsuń