czwartek, 26 lipca 2018

Unboxing

Finalnie - otrzymałam paczkę z nowymi figurkami. Kurier przyjechał akurat wtedy, gdy byłam w punkcie xero. Kserowałam tam certyfikaty i dyplomy, bo kandyduję do Rady Dzieci i Młodzieży i tworzę CV. A zaszłam też sobie do second-handu, bo nie raz natrafiłam tam na skarby takie jak figurki czy nawet stary aparat fotograficzny. Tym razem nic ciekawego nie zastałam. Wróciłam do domu. Kiedy zobaczyłam kopertę, od razu wiedziałam co jest w środku.


Figurki zamówiłam prawie dwa tygodnie temu, bo w sobotę 14 lipca jadąc na wesele do Łodzi.


...a co my tu mamy?
Potrzebowałam nożyczek do rozbrojenia tej blokady
z taśmy, siatki z zakupów i rolki po papierze toaletowym.


Chyba każdy poznaje ten kształt. Moja kolekcja powiększyła się dzisiaj o dwa nowe zwierzaki. W moim domu zawitały spaniel #298 i komondor #1866.  Długo czekałam na ich przybycie, ale opłacało się. Kupiłam je za 7 złotych za sztukę 😊 Tak jak wspomniałam wcześniej, jechałam do rodziny na wesele. Miałam głód petshopkowy i od kilku dni błądziłam po olx'ie. Trafiłam na ofertę z kupką wymieszanych figurek. Nie mam pojęcia jak, w ułamku sekundy wypatrzyłam w niej tonącego spanielka. Serce przyspieszyło tempa, znacie to? 😉 Było zaledwie kilka minut po dodaniu oferty, oczywiście był to jednak wyścig z czasem. Udało się. Tym razem to definitywnie dziewczyny i tu pojawia się problem - nie mam głowy do żeńskich imion.


Well, well my Michelle


Grace, mogłaby być Grace Lick 😂😉 - mała rastafarianka, na pewno świetnie dogada się z sheepdogiem
...Mam nadzieję, że ktoś załapie moje średniowieczne żarty...


Uwielbiam te dredy 😊























3 komentarze:

  1. Śliczna spanielka gratki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow, podziwiam za chęci do takiej działalności.
    Grace Lick może dogada się też z moim dogiem - DJ Lilkiem. On też rasta i ma dredy 😜. Z tym, że Liluś taki bardziej współczesny typ i jako rastafarianin jest raczej ze względów 'używkowych' i 'wizerunkowych'xd :#

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju jakie śliczne ♥ I również bardzo podziwiam, jeśli chodzi o twoją działalność społeczną

    OdpowiedzUsuń