wtorek, 31 lipca 2018

Wynoszenie śmieci ostatnim postem lipca

Miałam dziś okropną noc. Powodem tego, była zwyczajna bezsenność, a i po części mój kiciuś. Może powinnam napisać wtedy posta? XD NIE MAM POJĘCIA dlaczego ten o chihuahuie #1 ma tyle wejść. Chyba dopiero o czwartej nad ranem udało mi się zasnąć. Niestety już o dziewiątej obudził mnie pies sąsiada. Sytuacja z psami to u nas tragedia. Co drugi sąsiad ma psa, który ujada na każdego przechodnia, albo nawet na takiego niewidzialnego... I byłam dziś po książki do liceum. Ok, przejdźmy do rzeczy - przy okazji kupiłam pet shopa XD Byłam w tym sklepie od słoików z figurkami. W moim domu zawitał kolejny corgi #2290. Nazwałam go Jim. Potrzebna mu była porządna kąpiel. ~ 30.07.2018




i... to by było na tyle z tego co mi dzisiaj wyszło.

xxCanda - Moja jest rasta bardziej ze względów ideologicznych i używkowych. Myślę, że Grace na pewno chętnie by go poznała 😁😉


Do zobaczenia w sierpniu!




2 komentarze: