niedziela, 22 listopada 2020

Listopadowy poranek















































5 komentarzy:

  1. Zobaczyłam zdjęcie na instagramie i od razu tu przyleciałam, CUDA, po prostu cuda. Kropelki na pajęczynach to jednak coś 😳. A nawet zwyczajny koszyk z porzeczkami/aroniami/?? wygląda tak klimatycznie 💖... Świetne foty ;0!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! 🐙 Tak, na fotkach są akurat aronie. Fujka, ale pasowały do zdjęć :>

      Usuń
    2. A myślałam, że tylko ja nie lubię aronii...

      Usuń
  2. śliczne zdjęcia 💕 szczególnie sisatło jeju 🌞
    Jeśli chodzi o fotki figurek to pierwszy fotka Chilly'ego i longa w borówkach (jagodach?) zmiotło mnie z planszy! 😵
    Zdjęcie orzechów włoskich jest przepiękne, a kitku w oknie to sama słodycz 🍭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 💙 bardzo chciałam uchwycić apogeum jesieni na moim podwórku 🦊

      Usuń