środa, 10 czerwca 2020

Kupiłam kotki




















𝐃𝐨𝐛𝐫𝐚𝐧𝐨𝐜 ☽

7 komentarzy:

  1. ja wciąż nie wiem jak ty to robisz :o
    śliczne zdjęcia,
    Te stare LPS są przepiękne♥

    OdpowiedzUsuń
  2. już chyba wiem za co tak bardzo kocham twoje zdjęcia... umiesz uzyskać taką piękną głębie <33

    mam tą rudą kotkę (u mnie nazywa się Maja), ale jakoś nigdy nie zwracałam na nią uwagi, chyba pora to zmienić, bo po twoich zdjęciach się w niej zakochałam *o*
    natomiast nigdy nie umiał się przekonać do kształtu białej kici... może przez to, że jedna z ich przedstawicielek zawsze była tą złą w zabawach?

    czekam na więcej notek ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milusio mi, że się podobają 😊 ruda kotka to pierwsza u mnie figurka tego modelu i jestem zachwycona, a co do białej, rzeczywiście jest specyficzna. Nie tak urocza jak ruda, ale śliczna na swój sposób. a szczególnie w tej odsłonie, bo miałam ten model z nowszej wersji i też nie mogłam się przekonać 🤷‍♀️

      Usuń
  3. Ten rudy kotek przywołał wspomnienia... Prawie sześć lat temu, na samym początku zbierania, zakochałam się w nim, gdy zobaczyłam go na Allegro. Już nie jest moim wielkim marzeniem, ale nigdy tego nie zapomnę. Dzięki Tobie w końcu zwróciłam uwagę na tę biało-żółtą kotkę. Ma nieziemskie spojrzenie i ten kształt... Aż zechciałam ją mieć. Nie, wcale nie pójdę szukać jej na Allegro po napisaniu tego komentarza. Wcaaale.
    Ta dwójka razem wymiata na zdjęciach, tak bardzo do siebie pasują. <3 Ale to zdjęcie kotki na zielonym klombie wygrywa wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam obie, razem świetnie współgrają 🐾

      Usuń
    2. ah i cieszę się, że podoba ci się fota na klombie, bo jakoś w pewien sposób nie mogłam się do niej przekonać 👅

      Usuń