czwartek, 18 czerwca 2020

« Następny post » 𝒎𝒆𝒎𝒐𝒓𝒊𝒆𝒔

























6 komentarzy:

  1. Fajny pomysł, żeby przedstawić wspomnienia za pomocą gifów.
    Osobiście bardzo lubię wspominać 'dawne' czasy, te złe, jak i te dobre. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! i aj tak samo, potrafię siedzieć i wciągnąć się w przeglądnie zdjęć wysłanych na messengerze, albo po prostu w galerii.

      Usuń
  2. Uwielbiam tą serię, pewnie już wiesz 💕🌵
    Wszystkie gify z tej notki mają taki fajny klimat... Jeśli mogę spytać z jakiej okazji te wszystkie balony? 🎈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szykuje się więcej takich, bo bierze mnie nostalgia 🌾 a balony i torcik były z okazji urodzin mojej młodszej siostry.

      Usuń
  3. Spodziewałam się jakiejś ściany tekstu, a tu bam, same gify. Oczywiście nie narzekam, fajny pomysł. To wszystko z jednego dnia? W tydzień chyba tyle zdjęć nie robię... Ten pajączek w ostatnim gifie jest śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc, spodziewałam się tego samego, ale ostatnio przy pisaniu jakoś "odbiera mi mowę". Co do zdjęć, średnio pojawiało się ich przynajmniej 20 dziennie na telefonie, teraz, kiedy chodzę wszędzie aparatem, przynajmniej 200 👅

      Usuń