poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Arrival

Hejo, saluto - melduje się wasz hipis. Witam wszystkich bardzo serdecznie. Nie było mnie tu od pięciu dni! Wszystko dlatego, bo... czekałam na moje nowe LPS! Dzisiaj przychodzę do was z mega arrivalem. Nie wiem, czy tego określenia używa ktoś w naszym środowisku, pozwoliłam sobie zapożyczyć to słowo z lalkowego świata 😀. Miałam cichą nadzieję, że przyjdą w piątek i spędzę z nimi już weekend, ale listonosz pojawił się dopiero dzisiaj.
Powitajcie ciepło aż 9 nowych LPS, które u mnie zamieszkały!

Pam, pam hipis siedzi na kanapie, pam pam jak zawsze ogląda polsat news. Dzwoni dzwonek do drzwi. Schodzę na dół i spotykam wyczekiwanego gościa - listonooszaa.




A tu taka niespodzianka - level up! Dostałam lustrzankę! Wszystkie dotychczasowe zdjęcia robiłam swoim telefonem 😁


1. Chihuahua #219 Ringo
Na pierwszy ogień idzie moje chihuahuowe marzenie. Zawsze chciałam mieć tego słodziaka. Nazwałam go Ringo, od przestępcy z westernu Stagecoach. Czyż nie jest uroczy? ...zwłaszcza z tym napisem 😀 Jego życie nieodłącznie związane jest z zachodnimi stronami Ameryki, ale wnioskując po napisie, charakter jest oczywisty. Dodam tylko, że zaprzyjaźnił się Mią i lubią razem degustować tequilę 🍸


2. Jack Russel Terrier #803, #804 Billy & Duke
Kolejne marzenie, tym razem jeszcze z dzieciństwa! Dawno temu marzyłam o tej dwójce. Przed wami nierozłączni bracia Billy i Duke. Pierwszy z nich ma przezwisko "Bursztyn" w hołdzie książce, którą lubiłam czytać, kiedy byłam młodsza pt. Puc Bursztyn i goście. Jak się można domyśleć Duke ma ksywkę "Puc". Czasem się kłócą, ale to nigdy nic poważnego.

3. Spaniel #1318 Lucy
Nie miałam do końca pomysłu na imię tej panienki, ale na pomoc przyszła Lucy z piosenki Lucy in the Sky with Diamonds. Miałam zamiar nazwać tak kogoś ładniejszego, ale po przyjrzeniu się tym dziwnym, zdezorientowanym oczom, uznałam, że pasuje jak nic do nuty Beatlesów. Moja siostra uznała, że ona i piesek, którego zaraz pokażę, wyglądają jak para z Zakochanego Kundla, dlatego obaj dostaną ksywy "Lady" i "Tramp".


4. Sznaucer #1006 Dexter



5. Mops #623 Pershing
Pershing dostał imię od psa komendanta z serialu komediowego 13 Posterunek. Ale cała figurka jest zabawna, przecież ten piesek był w zestawie z kupą 😂


6. Koń #684 Mick
Taki tam z niego modniś w różowym szaliku.


I tu pozostały mi tylko te na zamówienie siostry czyli misia polarnego #794 i chihuahuę #837, ale ona już wam ich przedstawi u siebie. 







Pora na sesję na dworze.

















Lady i Tramp!

Mam jeszcze dla was propozycję. Co wy na grupkę tajną na fb, albo zwykłą na google+? A może w ogóle uważacie, że to niezbyt dobry pomysł? Dajcie znać! 🐾







bye byeee

8 komentarzy:

  1. śliczne petusie [?] ^^. Mam tą chihuahue [dobrze napisałm? chyyba nie] i jednego jack russela :B. A ten spanielek jest taki śliczny! Niby te oczy takie duże i wielu osobom się nie podoba, ale moim zdaniem to jeszcze dodaje mu uroku *-*. A imię idealnie jej pasuje ;D. Mi Lucy zawsze będzie się kojarzyło z fairy tail [takie anime*] xD [chociaz w sumie to twórca fairy tail wymyslił jej takie imie przez tą piosenkę, a wienc no xDDD]. zayo~~ :p

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku, jakie cudeńka^^ Ringo jest superkowym OC, czekam na coś więcej o nim (jeśli coś jeszcze wymyślisz).
    uwielbiam twoje zdjęcia, ale taraz to już przesadziłaś! chcesz, abym nabawiła się komleksów widząc tę jakość?! oczywiście żartuję, nie mogę skę doczekać kolejnej sesji^^
    mamy jakąś grupkę na google+, ale ja rzadko na ten portal wchodzę, więc jeśli coś jeszcze miałoby powstać poza nim, to ja bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde,wszyscy zawsze zamawiają więcej lps niż ja. Nigdy nie dostałam/kupiłam 9 lps,i zapewne nie kupię,bo nie umiem wyszukiwać okazji.-.-

    Ten pies,eee............ Pershing jest supi! Nie rozumiem co niektórzy do niego mają. I czemu on był w zestawie z kupą????? XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie jutro wyślą 3 nowe petki :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy Lucy i Dexter to para? Bo też mam te petki (u mnie to Pusia i Lucky) i u mnie są parą xD. Lucky był moim największym marzeniem :o
    Czy Mick jest gejem? Widziałabym go jako geja! Ja mu zaraz znajdę jakiegoś faceta XD
    Poza tym - WOW! Wiedziałam, że masz talent do zdjęć, ALE ŻE AŻ TAK?! Ta spanielka na twoich zdjęciach wygląda GE-NIA-LNIE!! A umówmy się - najpiękniejsza to ona nie jest (szczególnie jak porówna się ją do tej pokazanej w katalogu...)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne Peteczki^^
    Co? Dotychczas robiłaś zdjęcia telefonem? Miały taką dobrą jakość, że byłam przekonana, iż lustrzankę masz od dawna. Całe życie w kłamstwie xD.
    Jeśli chodzi o grupkę, coś takiego na Google+ kiedyś założyłam, ale trzeba przyznać, że LPS w internecie nigdy za wiele ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. O. MÓJ. BOŻE.
    Te zdjęcia! Ta jakość! Po prostu... jedno wielkie WOW. Naprawdę masz talent.
    Teraz jeszcze bardziej marzę o lustrzance, chociaż nie potrafiłabym się ani z nią obchodzić, ani w ogóle jej używać.
    I naprawdę robiłaś wcześniejsze zdjęcia telefonem?! Nie pomyślałabym w życiu...
    A Twoje nowe zwierzaki są fajne, mam z nich #219. :3

    OdpowiedzUsuń