wtorek, 29 sierpnia 2017

Asylum

★GRUPA NA FB★
Zapraszam do nowej grupy na facebooku! Podkreślam, że jest tajna więc jeżeli chcecie dołączyć wyślijcie mi linka do swojego profilu na e-mail 👉 chowww346@gmail.com 👈. Zaakceptujcie zaproszenie do znajomych ode mnie, bo bez tego nie da się dodawać do grup tajnych. Dlaczego tajna? Uznałam, że będzie to najlepsza opcja. Myślę, że większość nie chce, aby ich znajomi dowiedzieli się o ich hobby, bo zwykle nie jest się rozumianym.
Grupa stworzona jest po to, abyśmy mogły dyskutować, dodawać krótkie wpisy, fotki i linki do naszych blogów i kanałów.
Mam nadzieję, że pomysł wypali. Mamy już dwóch członków!!! 😁 
(Mnie i MeCatze)

"LPS Odział zamknięty"
Zapraszam!



Dziękuję za miłe komentarze pod ostatnim postem =^.^= W sumie, skoro zaczęłam od kwestii komentarzy, to od razu na nie odpowiem.

MeCatze: Hehe, jeszcze nie zastanawiałam się, czy są/będą parą, bo jakoś nigdy par nie robię 😛 Mam ten katalog! Kiedy przeczytałam twojego posta, zorientowałam się, że posiadam właśnie tę wersję. Kiedyś zwróciłam tylko uwagę na tego różowego jamnika. Co do Mcika i gejów... No wiesz imię pożyczyłam od tego pana ⬇ ale on raczej nim nie jest. Więc co do figurki - nie wiem XD


Maskonur: Cieszę się, że spodobał ci się Ringo! Z nim to było tak...

Ringo mieszkał z Teksasie i wiódł normalne, spokojne życie. Pewnego dnia znalazł się w nieodpowiednim miejscu o nieodpowiednim czasie. Został oskarżony i usłyszał wyrok. Sytuacja go załamała, dlatego po wyjściu z więzienia postanowił mścić się za niesprawiedliwość. Teraz zajmuje się napadaniem na dyliżanse, banki, a kiedy trzeba, ukrywa się w wioskach Indian, z którymi trzyma sztamę. Czasem odwiedza saloony, gdzie "degustuje" whisky i tequilę oraz gra w karty.



I powiedzcie dlaczego tak jest. Zawsze w filmach oglądamy czarne charaktery, które dostały od życia w kość, nie radzą sobie z sytuacją, ale super bohaterzy zawsze wsadzą ich do więzienia, albo Azulu Arkham XD



Kanion Kolorado 👅






Ohh Mick świetnie wyglądasz










Mick chciał dzisiaj zmienić ciut image. Założył apaszkę 👆



O, mały uroczy grzybek


O, duży grzybek






Popatrzcie tylko na niego 😉


Tylko dzisiaj, bonus! Niesamowita sesja w dziczy!





Uwierzcie mi, to jest kura ⬆




To ja się już żegnam i jeszcze raz zapraszam do grupy!


Pozdrawiam
Hipis
><><><><

5 komentarzy:

  1. Eeee nie mam fb :d. No truuudno. Supeeetasne zdjęcia 😎

    OdpowiedzUsuń
  2. boże dostałam zawału oglądając te zdjęcia! kury są straaaaszneee

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraz wyślę maila, bo chętnie dołączę do grupy ;3 Aw, Ringo jest taki cudny^^
    Przepiękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam fb :(
    Uwielbiam kury! XD
    Super mega zdięcia :)
    jA TEŻ czekam na listonosza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, czym prędzej muszę dołączyć! Ekstra wymyśliłaś z tą 'zamkniętą grupą'. Moi znajomi nie należą do najbardziej tolerancyjnych osób...
    Heh, kiedyś miałam marzenie, aby pogłaskać kurę xD - to już tak na marginesie ;D

    OdpowiedzUsuń