sobota, 19 sierpnia 2017

Pogrzany wschód

Jak się macie? Ten post to jakiś rekord, dopiero co wczoraj pojawiła się notka Folk. Dzisiaj jestem u dziadków na wsi. Jak na złość zapomniałam wziąć śrutów, o których wspominałam niedawno. Jeżeli ktoś nie wie co to, są to naboje do wiatrówki 😉😉😉 Dlaczego? Bo tu właśnie mam swoją strzelbę i nie wiem czy ten kaliber będzie pasował czy nie (ale ze mnie hipis ho ho ho). Niee spokojnie, nie będę do nikogo strzelać. Muszę sobie zrobić jakąś ładną tarczę 😏 No więc dzisiejszy dzień zdjęciowy, jeżeli mogę to tak nazwać, został poświęcony znowu figurkom, które niezbyt lubię, albo zaniedbałam. Uczestnikami dzisiejszej sesji są: sarna #1819, opos #1015 chyba SEP, mój psycho maskonur Hans #2060, krówka #2217 i kangur #1437.


Nie wiem co mi strzeliło do głowy, żeby włazić na pole sąsiada i robić zdjęcie figurce na jego belce słomy, ale przed wami, specjalnie dla was, egzotyczne zdjęcie z dalekiego, dzikiego wschodu!


Tutaj feralna belka.



Tego oposa kupiłam przy zakupie figurki pieska chihuahua #1. Nie był on moim największym marzeniem, ale dostał swoje pięć minut.


Króóówka. Widzicie tą okrutną suszę?





Powiedzcie mi co na moim dzikim wschodzie robi maskonur? Czy ktoś chce się dowiedzieć, dlaczego wspomniałam o nim jako "psycho" maskonur? To się wiąże z moim corgim. O nim i o reszcie miałam zrobić post dotyczący ich charakterów...  To już wiemy o czym będzie następny post 😉


Tu mnie już totalnie pogrzało. Czy ktoś mi wytłumaczy dlaczego ten kangur jedzie tyłem???



Ten sam kangururo na drzewie.



Pisałyście, że wyobrażacie mnie sobie w lennonkach... Oto i one


Mój kot też ma. Nie no żarcik. Zrobiłam mu jedną fotkę jak kupiłam okulary dla lalki.


Karmel pytała się ile mam lat. Ile mi dajecie? 👅 Jestem ciekawa waszych odpowiedzi.

Pozdrowionka
~Hipis

7 komentarzy:

  1. Dawałabym 15-17 lat, ale jestem mega słaba w ocenianiu wieku xD
    Śliczne zdjęcia ^^ Najbardziej podobają mi się te z oposem *^*

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem masz ...13, 14,15 lat XD
    Super post :)
    Wpadasz do mnie? XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Dałabym Ci z 16 lat. Bardzo kojarzysz mi się z książką od Alysyn Noel pt. ''Aura''. Hmm, być może dlatego, że była tam mowa o The Rolling Stones? Prawdopodobnie xD
    Jak zwykle - boskie zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraźcie sobie akapit po zdaniu stwierdzającym wiek xD

      Usuń
  4. Jak zwykle wspaniałe zdjęcia 💕💕💕. Nwm może tak z 15 lat :p?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń