wtorek, 15 sierpnia 2017

Joke

Witam serdecznie wszystkich w kolejnym poście Studia Parapet!

Panie i panowie! (hmm, a tak w sumie tylko panie)
Po niesamowicie zacnym oficjalnym powitaniu zapraszam do przeczytania notki  👀

W sobotę wieczorem wróciłam do domu. Jak wspomniałam w ostatnim poście, byłam u rodziny mieszkającej w małej miejscowości pod Poznaniem. Świetnie spędziłam czas. Dni mijały mi na malowaniu, rozmawianiu, odwiedziłam resztę rodziny mieszkającej w okolicy, zwiedziłam parę historycznych punktów... Sielanka, że tak powiem 😁 MeCatze zapytała mnie w komentarzu pod ostatnim postem czy będą jakieś zdjęcia. Oszywiście! (lubię to nieistniejące słowo). Poza tym cały wpis będzie w pewnym sensie odpowiedzią na komentarze, bo ostatnio zapytałam się was jak sobie mnie wyobrażacie.



Zacznijmy od waszych odpowiedzi na moje pytanie

MeCatze: Chuda dziewczynka, w brązowych, rozpuszczonych włosach w które wetknięta jest zerwana przy drodze stokrotka i małe piórko. Jest ubrana

  • w białą, zwiewną koronkową sukienkę 
  • w jeansowe/czarne spodenki i białą lub wzorzystą, zwiewną bluzkę 
Na nogach ma buty typu rzymki. Na jednym ramieniu ma zawieszony workowaty plecak w kratę w którym jest całe multum rzeczy: ulubiona książka, pamiętnik, szkicownik, zakreślacz w ulubionym kolorze, ołówek z gumką, najzwyklejszy czarny długopis, mały kartonik soku i kilka ulubionych figurek Littlest Pet Shop. W ręku trzyma aparat.

  • Na głowie ma okulary przeciwsłoneczne typu lenonki 
  • na nosie ma okulary korekcyjne, duże, okrągłe, ale delikatne 
Idzie sobie polną drogą i tupta na jakąś łączkę w celu zrobienia zdjęć swoim małym modelom i wyluzowania się na wszelkie możliwe sposoby.

Jak bardzo się pomyliłam? Pewnie bardzo. Znając życie [rzycie?] - ma krótkie rude włosy, ubrana jest w glany, czarne rurki i koszulkę jakiegoś zespołu. Nie nosi żadnych okularów a na szyi ma obrożę [i to pewnie z kolcami, why not]. Nie ma plecaka tylko torbę w której jest mnóstwo słodyczy i puszek coli. Kilka ulubionych figurek ma w kieszonce, bo skoro się mieszczą to why not. Tylko ten aparat w ręku pasuje mi do każdej wersji XD. A no i oczywiście pewnie idzie sobie tą polną drogą tylko że tupta do lasu zrobić zdjęcia, odprawić czarną mszę, wyluzować się i takie tam XD.

loke♥: "Wyobrażam sobie Ciebie jako w miarę wysoką ciemną blondynkę z piegami i szaro-niebiesko-zielonymi oczami. :3"

GalaxisLPS: "Hmm, wyobrażam sobie Ciebie w ten sposób: masz orzechowo-brązowe włosy sięgające Ci lekko za ramiona i takie hipsterskie, okrągłe okulary xD"

xxCanda: "Mi ciężko jest sobie wyobrazić kogoś z neta :/ Po prostu jak sobie o tobie myślę, to widzę twojego bloga, LPS i Pullip. Serio to nwm. Daję na to, że masz średniej długości włosy i tylko tyle xD"

Dzięki za wszystkie opisy ฅ( ̳• ◡ • ̳)ฅ

Nie będę się rozpisywać. Po prostu to ja! 👇  

*USUNIĘTE FOTO MNIE*

*znikam to foto za 24h ;d*

Mam nadzieję, że się nie zawiedliście tym widokiem XD

Pora przejść do zdjęć z wycieczki i wspomnianej przez MeCatze zawartości plecaka. Co tam naprawdę się kryje? 👅

No więc standardowo mam tam szkicownik, ołówek, gumkę, strugaczkę, poza tym przewijają się tam jakieś inne gadżety. Zdjęcia zrobione od razu po otrzymaniu opisu od MeCatze!


Punk pierwszy. Smakołyk dla mojego księcia z bajki (czyt. kota).


Woodstockowa Coca-Cola!


Ser halloumi. Długo go szukałam. Polecam xD


Strugaczka, kwiatek i kulka z folii aluminiowej....


I śruty!

Znowu będzie o MeCatze 😆 W alternatywnej wersji hipisa mówiłaś o koszulkach zespołów....


Nienawidzę kiedy ludzie noszą koszulkę Rolling Stones, bo to "modne nadruk na koszulkę", a nie podadzą tytułu chociaż jednej piosenki 😒


Mówiłam wcześniej, że malowałam... Co uważacie o moim dzikim zachodzie? 🌵

Odpowiedzi na komentarze do posta Żniwa
Tajemniczy Świat LPS: Dzięki! :) Tak, bez popów. Staram się poświęcać czas tym mniej znanym 😉
GalaxisLPS: Cieszę się, że ci się podobają 😄 Wszystkie zdjęcia zrobione są telefonem 😉 Oto cały ich "sekret" 😁 

Jeszcze przy okazji zapraszam do odwiedzenia Hippie dolls - tym razem z LPS ^^



Do zobaczenia, mam nadzieję, że notka wam się podobała! 😝
~Hipiiis


7 komentarzy:

  1. O matuchno ale masz uroczy nosek 😱😍

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie, to całkiem pasujesz do mojego wyobrażenia o tobie, tylko ja zawsze widziałam cię w rozpuszczonych włosach :3 Ładna jesteś^^

    Mam dokładnie takie same odczucia jak ty w kwestii koszulek. Ja, co prawda, tego zespołu nie słucham, ale całkowicie rozumiem twoje oburzenie, bo mnie też takie rzeczy wkurzają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Usuniesz za 24 h, co? B) zrobię screena, buhahahahahahaaaaaaaa (xd). Tak wgl to ile ty masz lat :p. Pewnie gdzieś pisze, ale ja leń. W sumie to wyobrażałam sobie cb trochę inaczej xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kolczyki! Jesteś super ładna! Jak by było to moje zdjęcię to by wszystkim oczy przeżarło XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś naprawdę ładna^^
    Trzy sprawy:
    1. Byłaś na Woodstocku?! Jeśli tak to meeega zazdroszczę! Marzę o tym, aby tam pojechać <3
    2. Strugaczka... - gdy to słyszę, aż przechodzą mnie ciarki xD. U mnie w mieście mówi się strugawka i zawsze myślałam, że to jest... normalne? Niedawno, przez przypadek, dowiedziałam się, iż chyba jednak nie :C
    3. Fajowy Dziki Zachós B)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też napiszę w punktach:
      1. nie byłam ale też chcę pojechać!
      2. strugawka? XD
      3. Dzięki ^^

      Usuń