niedziela, 6 sierpnia 2017

呕niwa

Saluto 馃惥 Co u was s艂ycha膰? U mnie o dziwo wszystko 艣wietnie. Ostatni tydzie艅 sp臋dzi艂am u dziadk贸w. By艂o cudownie. Godziny p艂yn臋艂y mi tam inaczej ni偶 na co dzie艅. Wstaj臋 rano, wychodz臋 na dw贸r i rozgl膮dam si臋. Drewniany czerwony domek otoczony wzg贸rzami, na kt贸rych czekaj膮 gotowe do zabrania belki s艂omy. Niebo prawie 偶e bezchmurne. Siadam z babci膮 na hu艣tawce, pijemy kaw臋 i rozmawiamy. D艂ugo rozmawiamy, bo kiedy ko艅cz臋 pi膰, nap贸j jest ju偶 ca艂kowicie zimny. Troch臋 zebra艂o mi si臋 na poezje, epitety i eposy hehe. A ju偶 jutro wsiadam w poci膮g i jad臋 do mojej cioci. Oczywi艣cie mam dla was porcj臋 lps'owych zdj臋膰 zrobionych w艂a艣nie u dziadk贸w.
















Poza tym je偶eli kto艣 chcia艂by sobaczy膰 inn膮 wiejsk膮 sesyjk臋 to zapraszam na m贸j lalkowy blog Hippie dolls
Vincent zaprasza 馃槈


Chcia艂abym zada膰 wam pewne pytanie. Nigdy nie widzieli艣cie mojego zdj臋cia. Jak sobie mnie wyobra偶acie? 馃榾

馃嵐馃嵐馃嵐

Od dw贸ch tygodni zapominam odpowiedzie膰 na komentarze z wpisu The clown prince of crime

GalaxisLPS: Szczerze, to w filmie "Legion samob贸jc贸w" najbardziej podoba艂a mi si臋 muzyka. Queen, Rolling Stones, The Animals, Black Sabbath - tylko moje klimaty! Joker grany przez Leto niezbyt do mnie trafi艂. Sam film jednak by艂 niez艂y, bo nie cz臋sto spotyka si臋 TAKIE produkcje. Ze wszystkich film贸w o Batmanie, moim ulubie艅cem jest tylko Joker Heatha Ledger'a.


Maskonur: Ciesz臋 si臋, 偶e ci臋 zainteresowa艂y ^^

julalps21: na mojej li艣cie jeste艣 ju偶 od daawna XD

Tak wi臋c do zobaczenia, ja odje偶d偶am 馃殏
Na po偶egnanie zostawiam wam pewn膮 piosenk臋.





~Egon 

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz zosta艂 usuni臋ty przez autora.

    OdpowiedzUsu艅
  2. *zacz臋艂am odpowiada膰 na twoje pytanie, ale stwierdzi艂am, 偶e nikt tego nie przeczyta wi臋c sobie daruj臋 XD*

    Ja bym si臋 ba艂a, 偶e te kwiatki mnie zjedz膮 XD
    Kocham twoje zdj臋cia *^*!!
    Gdzie ciocia mieszka? B臋d膮 jakie艣 zdj臋cia z pobytu u niej?

    OdpowiedzUsu艅
  3. 艢liczne zdj臋cia! Zw艂aszcza urzek艂o mnie zdj臋cie czternaste. Zawsze lubi艂am LPSowe kraby, chocia偶 偶adnego niestety nie posiadam.
    Wyobra偶am sobie Ciebie jako w miar臋 wysok膮 ciemn膮 blondynk臋 z piegami i szaro-niebiesko-zielonymi oczami. :3
    Czy moje wyobra偶enia bardzo si臋 rozmijaj膮 z rzeczywisto艣ci膮? XD

    OdpowiedzUsu艅
  4. 艁adne zdj臋cia ♡
    Mi ci臋偶ko jest sobie wyobrazi膰 kogo艣 z neta :/ Po prostu jak sobie o tobie my艣l臋, to widz臋 twojego bloga, LPS i Pullip. Serio to nwm. Daj臋 na to, 偶e masz 艣redniej d艂ugo艣ci w艂osy i tylko tyle xD

    OdpowiedzUsu艅
  5. Wiem, 偶e to co napisz臋, pojawi艂o si臋 pod Twoimi postami ju偶 nie jeden raz, ale... - JAK TY ROBISZ TAKIE GENIALNE ZDJ臉CIA?!
    Hmm, wyobra偶am sobie Ciebie w ten spos贸b: masz orzechowo-br膮zowe w艂osy si臋gaj膮ce Ci lekko za ramiona i takie hipsterskie, okr膮g艂e okulary xD
    Je艣li chodzi o muzyk臋 to ja preferuj臋 zespo艂y takie jak Bring Me The Horizon, Green Day, Paramore oraz Zabili Mi 呕贸艂wia. Z samych wokalist贸w kocham Avril Lavigne :* To by by艂o tak na marginesie, bo wspomnia艂a艣 o muzyce :D

    OdpowiedzUsu艅